Kofola grupa planira preseliti dio proizvodnje u tvornicu Studenca u Lipiku

Autor: Marta Duić , 04. travanj 2017. u 14:05
Dusan Mirkovic/PIXSELL

Na hrvatskom tržištu planiraju raditi na razvijanju tvornice u Lipiku, marketinškim kampanjama i razvoju brendova Lero, Studena i Studenac koje su preuzeli prije četiri mjeseca od Podravke.

Poslovanje Kofola grupe u prošloj godini obilježio je stabilan rast u  Češkoj i Slovačkoj, značajno širenja poslovanja u Adriatic regiji, novi brendovi u portfelju grupe te mjere za oporavak na poljskom tržištu. Prodaja je 2016. godine bila za 2,7% niža u odnosu na 2015., a uzrok je promjena poslovnog modela u Poljskoj. ˝Iza nas je uspješna godina za naše brendove i ponosni smo na to˝, poručio je Marián Šefčovič, predsjednik uprave Radenska i Studenac te prvi čovjek Adriatic regije.

Kako tvrdi, na hrvatskom tržištu planiraju raditi na razvijanju tvornice u Lipiku, marketinškim kampanjama i razvoju brendova Lero, Studena i Studenac koje su preuzeli prije četiri mjeseca od Podravke. Trenutno Kofola drži 8-9% hrvatskog tržišta vode, zapošljavaju 160 ljudi, a Šefčovič poručuje kako se bliže udjelom u prodaji koji su spomenuti brendovi imali za vrijeme Podravke.

Lokalni brendovi

˝U tvornici u Lipiku smo fokusirani na domaće brendove voda i sokova, ali planiramo i dio naše ostale proizvodnje preseliti tamo te ćemo tada razmisliti i o novim zapošljavanjima. Imamo dobar tim za marketing i prodaju u Hrvatskoj te planiramo razvijanje brenda Studenac za lokalno tržište jer je to naš princip u radu s lokalnim brendovima, ulagati u brend i omogućiti mu lakši povratak na zasluženu poziciju. Naš brend Radenska ima tradiciju od 150 godina i poznat je i priznat u cijeloj regiji˝, pojasnio je Šefčovič.

Osim na najnovijim članovima portfelja, rade i na ˝retro˝kampanji za Naru i novim pakiranjima Voćka koje su uz Inku preuzeli od Badela 1862. Prošle godine postali su i proizvođači i distributeri za Pepsi, Mirindu i 7UP za hrvatsko tržište. Šefčovič napominje i kako su uvijek moguće i nove akvizicije jer ih Kofola radi po čitavoj regiji, kako kaže, čekaju priliku i iskoriste je.

Kofola grupa je napredovala u Češkoj, Slovačkoj i Adriatic regiji dvoje godine za redom, a prodajni rezultati na razini grupe porasli su za 7,8 posto ne uključujući Poljsku dok je EBITDA pokazatelj rastao za 6,6 posto. Brend Kofola je tradicionalno najviše ˝potegnuo˝, a slijedi Rauch, Vinea i Radenska.

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close