Iako se uporaba, a i dostupnost, duhanskih proizvoda u Hrvatskoj sve više ograničavaju, distributeri pronalaze nove načine kako doprijeti do kupaca. Uz kafiće i sportske klubove, cigarete se danas mogu naći i u ponudi manjih kladionica. Supersport, inače, najuspješniji hrvatski lanac kladionica, je primjer jedne koja ima ugovor s Philip Morrisom. Zlatko Žvigač, predsjednik Udruge Kladionica, kaže da na razini struke nema posebnih uputa o držanju cigareta u kladionicama te da svaka njihova članica ima pravo povećati svoj prihod na način koji smatra najboljim. U Ministarstvu gospodarstva naglašavaju da nema nikakvih zapreka da uslužne djelatnosti, poput kladionica, imaju u svojoj ponudi prodaju cigareta.
Sve legalno
“Zakonske odredbe omogućuju pravnim i fizičkim osobama da u manjem opsegu, uz osnovnu djelatnost, obavljaju i druge djelatnosti ako su za to ispunjeni uvjeti iz posebnih propisa, konkretno Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda. U ovom slučaju, ugostiteljski objekti, kladionice i slični objekti mogu uz zadovoljenje nekih uvjeta prodavati duhanske proizvode”, stoji u odgovoru Ministarstva gospodarstva koji je potpisala Ana Perica iz Odjela za odnose s javnošću i protokol. U Ministarstvu pojašnjavaju da se cigarete u kladionicama ne bi smjele prodavati putem automatskih naprava, jer takoa nije moguće ustanoviti je li kupac punoljetan ili ne. Kako je i inače ponuda kladionica, za sportsko klađenje, namijenjena isključivo osobama starijim od 18 godina, u Udruzi kladionica smatraju da bi trebalo olakšati svim kladionicama, koje to žele, da lakše zadovolje uvjete za dodatnu zaradu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu