Posljednja dva mjeseca u godini razdoblje su najveće potražnje za čokoladama i drugim konditorskim proizvodima te u osječkom Kanditu računaju kako će u 2014., što se već vidi prema dosadašnjim rezultatima, ostvariti čak 10 posto veće ukupne prihode nego lani, priopćili su iz te kompanije.
Nova linija proizvoda Magic Moments, limitirana edicija čokoladnih delicija koja povezuje njegove najpoznatije brandove, privukla je sve trgovačke kuće u Hrvatskoj i na izvoznim tržištima. S njom su odnedavno prisutni i u trgovačkom lancu Müller, što je, tvrde u Kanditu, dokaz kvalitete proizvoda, ali i dobre prodajne strategije novog menadžmenta. Članica Uprave Dajana Mrčela kaže kako se poslovanje odvija u dinamičnom okruženju i teško je očekivati povoljnija tržišna kretanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu