Unatoč tome što je Kanaanu, najvećem proizvođaču čipsa i flipsa u Hrvatskoj, prodaja u prvom polugodištu gotovo stala, prema sadašnjim financijskim rezultatima, u toj tvrtki očekuju rast prihoda od prodaje od čak 22% u odnosu na 2010. godinu.
Kanaan za svoje potrebe organizira uzgoj industrijskog krumpira, sirovine za proizvodnju čipsa, na oko 200 hektara površine. No, početkom godine dugotrajne kiše poplavile su više od 50% zasijanih površina. Kako su poplave uništile prinose diljem Europe što je izazvalo nestašicu i udvostručavanje cijena krumpira, Kanaan je u tom razdoblju vrlo teško uspijevao nabaviti sirovinu.“Iz tog razloga, u prvih šest mjeseci ove godine prodaja čipsa je gotovo stala, no u drugoj polovini godine ponovno smo uz uvoz krumpira imali i svoj pa smo uspjeli nadoknaditi gubitke. Zato će rast u ovoj godini biti malo manji nego do sada, no, s obzirom na situaciju, jako smo zadovoljni”, kaže Zvonko Popović, direktor i vlasnik kompanije. Naime, Kanaan je lani ostvario rast od 27,4 posto u odnosu na 2009., te je 2010. završio s ukupnim prihodom od 6,2 milijuna eura i dobiti od 133.424 eura. “Da nije bilo poplava, ove godine rasli bismo i više od 22 posto”, dodaje Popović. Nakon premošćivanja prvog polugodišta, Kanaan je otvorio nove kupce u Hrvatskoj te nova tržišta u susjednim zemljama. “Od lipnja ove godine proizvodimo čips i flips za trgovački lanac Spar u Hrvatskoj. Otvorili smo tržište Mađarske gdje za trgovački lanac Coop punimo čips. U Srbiji već neko vrijeme proizvodimo standardni čips i flips za Univer-Export, no od nedavno smo za njih počeli proizvoditi i rebrasti čips i kokice, a počeli smo proizvoditi i za trgovački lanac Delhaize”, kaže Popović i dodaje kako za Konzum uskoro počinju puniti čips za njihovu robnu marku K Plus za cijelo tržište Srbije kroz trgovački lanac Idea te za tržište BiH.Početkom prošle godine Kanaan je počeo za Konzum u Hrvatskoj proizvoditi čips i puniti njihovu trgovačku marku Standard. Inače u Hrvatskoj puni flips Vic za Kraš te trgovačke marke za trgovačke lance NTL, Ultragros, Plodine, KTC, Mercator, Kaufland i Metro.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu