Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kamber: Ulaganjima smo razvili ponudu i osigurali trend rasta

Autor: Eleonora Dukovac
28. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Na razini grupacije prihodi od prodaje porasli su za 14%, a prosječna ostvarena neto cijena je 13 posto viša

Hotelska grupacija Valamar ispraća uspješnu poslovnu godinu, što su proteklog tjedna već i proslavili u Dubrovniku gdje su utvrđivali strategiju za 2008. godinu, organizirali interne poslovne radionice, nagrađivali najuspješnije djelatnike i timove, a Uprava najavila nove iskorake na hrvatskom turističkom tržištu. Više od stotinu milijuna kuna ponajprije će uložiti u jačanje i širenje Valamar brenda, nastavljaju pripreme za otvorenje Valamar Lacroma Resorta u Dubrovniku, poboljšavat će strukturu u segmentima i sustav upravljanja kvalitetom. Iduće će godine, među ostalim, obilježiti i kapitalne investicije u ljudske resurse.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Uprava grupacije zadovoljna je poslovnim rezultatima, kakvi su pokazatelji u odnosu na lanjsku godinu?
Općenito, iznimno smo zadovoljnji rezultatima ovogodišnje sezone, koji su produkt kontinuiranih ulaganja u razvoj naših proizvoda i usluga. Budući da su to uočili i podržali svi naši poslovni partneri, stvorili smo vrlo dobre preduvjete za nastavak trenda rasta. Prema posljednjim podatcima, u odnosu na 2006. godinu, broj prodanih smještajnih jedinica veći je za dva posto, prihodi od prodaje su nam na razini grupacije porasli za 14 posto, prosječna ostvarena neto cijena je 13 posto viša, a prosječna popunjenost u hotelima u danima otvorenosti premašuje 80 posto.

Hotelska grupacija Valamar ispraća uspješnu poslovnu godinu, što su proteklog tjedna već i proslavili u Dubrovniku gdje su utvrđivali strategiju za 2008. godinu, organizirali interne poslovne radionice, nagrađivali najuspješnije djelatnike i timove, a Uprava najavila nove iskorake na hrvatskom turističkom tržištu. Više od stotinu milijuna kuna ponajprije će uložiti u jačanje i širenje Valamar brenda, nastavljaju pripreme za otvorenje Valamar Lacroma Resorta u Dubrovniku, poboljšavat će strukturu u segmentima i sustav upravljanja kvalitetom. Iduće će godine, među ostalim, obilježiti i kapitalne investicije u ljudske resurse.

Uprava grupacije zadovoljna je poslovnim rezultatima, kakvi su pokazatelji u odnosu na lanjsku godinu?
Općenito, iznimno smo zadovoljnji rezultatima ovogodišnje sezone, koji su produkt kontinuiranih ulaganja u razvoj naših proizvoda i usluga. Budući da su to uočili i podržali svi naši poslovni partneri, stvorili smo vrlo dobre preduvjete za nastavak trenda rasta. Prema posljednjim podatcima, u odnosu na 2006. godinu, broj prodanih smještajnih jedinica veći je za dva posto, prihodi od prodaje su nam na razini grupacije porasli za 14 posto, prosječna ostvarena neto cijena je 13 posto viša, a prosječna popunjenost u hotelima u danima otvorenosti premašuje 80 posto.

Ističe li se ipak neka od kompanija unutar grupacije, odnosno destinacija?
Niti jednu tvrtku iz grupacije ne bih želio posebno istaknuti, jer smo ostvarili podjednako dobre rezultate u svim destinacijama u kojima poslujemo. Rast prihoda ravnomjeran je u cijeloj grupaciji i kreće se od 13 do 17 posto.

Kakvi su poslovni planovi za iduću godinu?
U sezoni 2008. očekuje nas brendiranje još dva hotela, koji s novim ulaganjima dobivaju razinu kvalitete i prefiks Valamar u svom imenu: Valamar Luna u Poreču i Valamar Koralj u Krku. Koralj će dobiti vanjski bazen, a tržišno će biti pozicioniran prvenstveno kao romantični hotel za parove. Hotel Valamar Luna biti će pozicioniran kao hotel za obitelji s djecom i sve one koji žele aktivan odmor. Hotel dobiva manji wellness, igraonicu, bazen za djecu i uvodi se koncept kuhanja pred gostima (show-cooking), što je jedan od osnovnih standarda Valamara. U planu je i HACCP certifikacija ova dva hotela, a za ispunjavanje preduvjeta uložit će se više od milijun kuna.

Valamar Lacroma Resort u Dubrovniku kapitalan je projekt grupacije, u kojoj je fazi njegova realizacija?
Valamar Lacroma Resort projekt je vrijedan 250 milijuna kuna i dat će novu dimenziju poslovanju čitave grupacije. Najveći kongresni hotel u Dubrovniku gostima će vrata otvoriti 2009. godine, a sada su u punom jeku radovi na gradnji dodatnih sadržaja. Naime, uz 400 luksuznih soba i apartmana, u ovom hotelu s četiri zvjezdice bit će polivalentna dvorana s tisuću mjesta, wellness centar, poslovni centar, bazeni, restorani, barovi i drugo. Dakle, zaokružena i raznolika ponuda za suvremenog gosta koji traži više.

Najavljene su i kapitalne investicije u ljudske resurse – 8 milijuna kuna u idućoj godini…
Uz redovna godišnja ulaganja u razvoj zaposlenika i edukaciju, koja okvirno iznose oko tri milijuna kuna, u 2008. planiramo uložiti dodatnih 5 milijuna kuna u naše strateške projekte vezane za razvoj ljudskih resursa. Cilj nam je zadržati i educirati postojeće zaposlenike te privući nove, kvalitetne ljude. Primit ćemo i nove polaznike Valamar akademije – za buduće direktore objekata i voditelje odjela, a u tijeku je i odabir novih pripravnika kojih već imamo značajan broj u grupaciji.

Kako Valamar produžuje sezonu u svojim objektima?
Za turiste koji borave u našoj kući tijekom zimskih mjeseci osmislili smo niz sadržaja. Osim paketa koji kombiniraju boravak u hotelu s wellness uslugama, kreirali smo i niz ponuda koji se vezuju uz lokalne događaje, npr. uz dane tartufa u Istri ili berbu maslina na Krku, u kojima sudjeluju i naši gosti. U Dubrovniku možemo posebno istaknuti važnost kongresnog turizma koji svakako utječe na produženje sezone, dok su u Istri iznimno zastupljene sportske grupe u ovim mjesecima. Nastojimo se prilagoditi i novim trendovima na tržištu i zahtjevima korisnika pa planiramo uvesti dinamične “tailor made” pakete – mogućnost da korisnik prema svojoj želji izabere usluge iz spektra ponude i sam kreira paket.

Do 2005. direktor poslovnog razvoja u Valamaru

Zrinko Kamber je od 1. siječnja 2007. godine član Uprave Valamara zadužen za prodaju i marketing. Prethodno je, od lipnja 2005. godine, bio direktor poslovnog razvoja u Valamaru i član Uprave najveće dubrovačke hotelske kuće Dubrovnik – Babin kuk d.d. U Valamar je došao s funkcije predsjednika Uprave dubrovačkih Hotela Maestral, koju je obnašao od studenoga 2000. Među ostalim, radio je i u Gradu Dubrovniku, kao pročelnik odjela za gospodarenje imovinom, a bio je i član Gradskog poglavarstva (1994. – 2000). Diplomirao je na dubrovačkom Fakultetu za turizam i vanjsku trgovinu stekavši zvanje diplomiranog ekonomiste u turizmu. Dodatno se usavršavao na američkom Rochester Institute of Technology, te dubrovačkom ACMT-u.

Autor: Eleonora Dukovac
28. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close