Kod redizajna su moguća dva pristupa – onaj koji uzima u obzir postojeće elemente i onaj koji kreće od nule. To su dva ekstrema, a moguć je širok dijapazon različitih rješenja koja se u većoj ili manjoj mjeri oslanjaju na postojeći dizajn ili pak od njega odstupaju.”, objašnjava nam stručnjak za dizajn i arhitekturu Maroje Mrduljaš s kojim smo popričali na temu zašto se kompanije odlučuju na promjenu vizuala. Nedavno predstavljen novi vizualni identitet Podravka Grupe u kojem su zadržani prepoznatljivi elementi srca i crvene boje, ali u moderniziranom i estetski pročišćenom izdanju, privukao je posebno zanimanje javnosti…

Foto: Vjeran Žganec Rogulja / Pixsell
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu