VIDEO: Kakav potez najboljeg hrvatskog nogometaša u povijesti: Investirao u hit društvenu mrežu iz Hrvatske

Autor: Sergej Novosel Vučković , 08. veljača 2022. u 12:06
Foto: Sportening

Modrić je uložio u Sportening, specijaliziranu mrežu za navijače sportskih klubova kojoj je cilj u 16 mjeseci imati 6 milijuna korisnika. Dosad je aplikacija za mrežu pokrenutu u Zagrebu skinuta više od 250.000 puta.

Društvena mreža Sportening, nastala u Zagrebu prije nepunih godinu i pol, a namijenjena spajanju i povezivanju navijača sportskih klubova, stekla je već više od četvrt milijuna pratitelja (aplikacija Sportening preuzeta više od 250.000 puta) i privukla u tom periodu više od 6,4 milijuna eura investicija. No, najnoviji potez ono je što se može smatrati “play of the day”: u Sportening je uložio i Luka Modrić, i to mu je ni manje ni više nego prvo startup ulaganje.

Foto: PD

Modrić, proslavljeni kapetan hrvatske nogometne reprezentacije i zacijelo najbolji nogometaš u Hrvatskoj ikad, nekadašnja Zlatna lopta, najbolji nogometaš svijeta, otkriva zašto je upravo Sportening odabrao za svoj debi kao investitora:

“Kad sam vidio koliko su strastveni u Sporteningu u želji da naprave platformu koja povezuje i stvara dodatnu vrijednost za navijače, odlučio sam se uključiti. Stadioni imaju limitirane kapacitete, barovi i pubovi su nedavno bili zatvoreni i u takvim okolnostima navijači ne mogu ostvariti osjećaj pripadnosti i zajednice. Sportening rješava taj problem i želja mi je da ovim ulaganjem barem djelomično vratim navijačima za sve u karijeri”, poručio je kapetan Vatrenih, a prenose iz Sporteninga.

Ne otkrivaju, međutim, cifru, poručujući nam da “detaljnije informacije kolika je Lukina investicija ne možemo podijeliti”.

Foto: M. Gašparović

Mreža koju je osnovao Ivan Klarić, ugledni startup poduzetnik koji je osnivao i Superology te podržavao i druge poduzetnike, ulaganjem u Good Game, TalentLyft, Stemi i Fueloyal,  ima urede u Zagrebu i San Franciscu, a plan joj je u narednih 16 mjeseci imati 6 milijuna korisnika u aplikaciji.

Foto: PD

“Sportening je specijalizirana društvena mreža koja navijačima omogućava kreiranje navijačkih zajednica, dijeljenje sadržaja, ocjenjivanje igrača i druge navijačke aktivnosti”, navode iz mreže koja zapošljava više od 50 ljudi, među kojima i povratnike iz velikih tehnoloških kompanija poput Googlea. Uskoro otvaraju i treći ured, u Londonu.

“Sport ljudima treba zbog osjećaja pripadnosti, stvaranja zajednice i zabave. Navijači su na internetu zanemareni i za nas je bilo nedopustivo da najveća svjetska zajednica okupljena oko svojih sportskih timova nema svoje mjesto. Taj problem želimo riješiti u Sporteningu i osigurati da navijači imaju vlastitu platformu. Lukina podrška dolazi u najboljem trenutku”, kazao je Klarić u objavi za medije.

Niz renomiranih ulagača

Osim Luke Modrića u Sportening su dosad uložili veterani Silicijske doline kao što su Ralph Hoa, koji je bio 11. zaposlenik kompanije X.com (kasnije PayPal), radivši s Elonom Muskom i Peterom Thielom. Ho je kasnije postao i COO investicijskog fonda Clarium Capital. Sportening je podržao i Sean Ellis, autor knjige Hacking Growth, jedan od zaslužnih ljudi za strelovit uspon kompanije Dropbox.

Komentirajte prvi

New Report

Close