Hrvatska elektroprivreda je snažna, profitabilna kompanija s čvrstim financijskim položajem i koja uspješno i znalački upravlja svojim financijama, što je pokazala i uspješna operacija refinanciranja obveznica u listopadu prošle godine, ističu u toj tvrtki napominjući kako su unatoč snažnoj konkurenciji, uspjeli zadržati udjel od oko 85 posto hrvatskog tržišta.
Dodaju da su gubitak dijela tržišta nadoknadili aktivnostima na susjednima. "U Sloveniji smo osvojili pet posto tržišta u sferi poslovnih korisnika, a dobili smo i prve kupce u Srbiji i BiH. To je temelj za daljnji iskorak u regiji. Konkurentska prednost HEP-a na stranim tržištima je, pored prodaje osnovnog proizvoda – električne energije, i mogućnost ponude drugih proizvoda poput zelene energije, emisijskih jedinica, plina, pomoćnih usluga, kao i usluga razvoja i provedbe projekata energetske učinkovitosti. Zbog tako širokog područja djelovanja, moguća je i operativna suradnja s hrvatskim i inozemnim tvrtkama, kako na investicijama u proizvodne objekte, tako i na akvizicijama pojedinih energetskih tvrtki i projekata", kažu u HEP-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu