Kurirska tvrtka DPD Hrvatska zapošljava više od pedeset ljudi, a ističu da je ta brojka i veća zahvaljujući suradnji s više od 30 poslovnih partnera, za koje radi više od sto kurira na području cijele Hrvatske. "Prema najavama novih kupaca, očekujemo da će do kraja godine ta brojka narasti za više od 20 posto. Tijekom krize smo, unatoč stanju na tržištu, zapošljavali nove zaposlenike, a takav se trend nastavlja", ističe za Poslovni dnevnik generalni direktor DPD-a Hrvatska Igor Jakovljević.
Rast e-trgovine
Konkurenciju u DPD-u vide kao dobrodošao poticaj u pomicanju vlastitih granica. Kao najveće prednosti DPD-a navode inovativna tehnološka rješenja koja nude poslovnim i privatnim korisnicima. Riječ je, primjerice, o usluzi Predict ili obavijesti primatelju paketa o vremenskom okviru dostave unutar jednog sata. "Uvodimo i uslugu 'Follow My Parcel', korisnički portal koji omogućuje primatelju da vidi sve informacije o paketima koje očekuje te da promijeni mjesto, datum i vrijeme dostave na ono koje mu najviše odgovara. Uskoro će biti ponuđena i još jedna novost na našem tržištu, a to je usluga plaćanja otkupnine kreditnom karticom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu