Infobip predstavio rješenje za korisničke službe

Autor: Poslovni dnevnik , 28. veljača 2023. u 22:00
Call Link je nova i inovativna tehnologija korisničke podrške putem videozapisa/PD

Rješenje je, ističu, namijenjeno tvrtkama s velikim brojem korisničkih upita, poput telekomunikacijskih i komunalnih tvrtki.

Na sajmu mobilne tehnologije u Barceloni Infobip je predstavio novo rješenje – Call Link. Iz prvog hrvatskog “jednoroga” objašnjavaju da je riječ o novoj i inovativnoj tehnologiji korisničke podrške putem videozapisa.

Rješenje je, ističu, namijenjeno tvrtkama s velikim brojem korisničkih upita, poput telekomunikacijskih i komunalnih tvrtki, te predstavlja jednostavan način na koji agenti mogu uspostaviti govorne ili videopozive uživo s korisnicima.

Call Link, nastavljaju, funkcionira tako da koristeći jednostavan web link agenti korisničke ili tehničke službe mogu automatski prebaciti pisane chat upite u govorne pozive ili videopozive.

“Rješenje Call Link generira jedinstvenu poveznicu zahvaljujući kojoj korisnik ne mora instalirati dodatne aplikacije, a to onda unaprjeđuje njegovo sveukupno iskustvo.

Također, uklanja potrebu za dugotrajnim interakcijama između agenata i korisnika te tvrtkama omogućuje da se s njima povežu bilo gdje i bilo kada. Usto, rješenje smanjuje troškove te povećava korisničko zadovoljstvo”, navodi Infobip u priopćenju.

Tek predstavljeno rješenje neke kompanije već koriste. Koje i koliko njih iz Infobipa ne navode. 

Komentirajte prvi

New Report

Close