Španjolska modna grupacija Inditex, zadovoljna rezultatima koje postiže na Hrvatskom tržištu, nastavlja sa širenjem svojih brendova. Unatoč krizi, rezultati prodaje su zadovoljavajući, a ni dolazak konkurencije, prvenstveno H&M-a, čini se, ne izaziva im previše briga. “U prvoj polovici sljedeće godine planiramo širenje svih svojih brendova u koje će biti uključeni različiti hrvatski gradovi”, kažu u Inditexu.
Zaposlili 450 ljudi
U Hrvatskoj je Inditex grupa prisutna kroz pet različitih brendova – Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti te Stradivarius, a u svojim trgovinama zapošljava gotovo 300 djelatnika. Svoj portfelj nedavno su proširili i trgovinom Zara Home u zagrebačkom Arena centru, a iz grupacije poručuju kako kraj godine planirju dočekati s 28 trgovina, u kojima bi bilo zaposleno oko 450 djelatnika. Iako kriju poslovne rezultate za Hrvatsku, u Inditexu su zadovoljni razvojem na hrvatskom tržištu, te je, kažu, u skladu s njihovim očekivanjima.Njihov brend Zara jedan je od popularnijih brendova za mlade u Hrvatskoj, ali skori dolazak H&M-a mogao bi ugroziti taj status. “Ne želimo komentirati aktivnosti naše konkurencije. Fokusiramo se na to da hrvatskim kupcima nastavimo nuditi najbolju kombinaciju najnovijih dizajnerskih trendova, dobre kvalitete i pristupačnih cijena”, poručuju iz sjedišta u Španjolskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu