Image Haddad, vodeći hrvatski pret-a-porter brand, prvi u Hrvatskoj i među prvima u svijetu, u svojim dućanima predstavlja novitet koji daje dodatnu dimenziju pojmu kupovine i unapređuje iskustva potrošača, priopćeno je iz tvrtke.
Riječ je, kažu, o projektu „Interaktivni izlog“, koji uz pomoć moderne tehnologije klasičnu staklenu površinu izloga pretvara u ekran osjetljiv na dodir. Putem touchscreen aplikacije korisnici mogu vrlo jednostavno razgledavati cjelokupnu Image Haddad kolekciju. Odabirom određenog modela pojavljuju se sve relevantne informacije, nudi se mogućnost ocjenjivanja artikala, a svoje omiljene komade moguće je podijeliti i s prijateljima na Facebooku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu