U iščekivanju rezultata Hrvatskog telekoma (HT), koje 14. veljače predstaviti novi šef Uprave DavorTomašković, nazire se model po kojem planira ojačati telekom dio poslovanja.
Taj je operater, naime, velik naglasak stavio na 4-play uslugu, koja ujedinjuje fiksni telefon, internet i televiziju s uslugom mobilne telefonije. Analitičari smatraju da će upravo taj model objedinjavanja usluga, zajedno s programima lojalnosti i prodajom električne energije, postati okosnica budućeg poslovanja HT-a u segmentu telekomunikacija. Krešimir Alić, analitičar telekomunikacijskog tržišta agencije IDC Adriatics, kaže kako se ujedinjavanjem usluga podiže vrijednost koju operateri dobivaju po korisniku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu