Hrvatska udruga poslodavaca (HUP), Klaster modne kolaboracije i hrvatski modni portal Fashion.hr potpisali su ugovor o strateškom partnerstvu u razvoju i promociji premium robnih marki hrvatskih proizvođača modne obuće i odjeće.
Kako su izvijestili iz Klastera na konferenciji za novinare u utorak u Zagrebu, ovime će se automatski objediniti ključni čimbenici za razvoj hrvatske visoke mode, a nakon toga i brendova. Sudionici projekta žele u 70 prodavaonica, koji su u vlasništvu deset tvrtki članica Klastera modne kolaboracije, ponuditi robu s potpisom hrvatskih dizajnera koja će cijenom i kvalitetom moći konkurirati stranim robnim markama, kazao je menadžer Klastera modne kolaboracije Damir Jandriček. Budućnost hrvatske visoke mode trebala bi se osigurati udruživanjem s najboljim hrvatskim dizajnerima i marketinškim stručnjacima u oblikovanju takvih proizvoda. Namjera je, kaže direktor HUP-ova Nacionalnog centra za klastere Vladimir Kovačević, povezati prvenstveno male i srednje velike tekstilne tvrtke, koje mogu u kratkom roku podesiti tehnologiju za proizvodnju tržišno konkurentnih proizvoda. Dodao je da je uloga HUP-a trening i umrežavanje menadžmenta Klastera modne kolaboracije, na temelju iskustava koje HUP ima u osnivanju i upravljanju drugim klasterima. HUP će, prema Kovačevićevim riječima, uz to pružati podršku u otvaranju novih tržišta kao što su Rusija i Saudijska Arabija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu