Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatski tekstilci razvijaju brendove

Autor: Darko Bičak
09. srpanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

HUP, Klaster modne kolaboracije i Fashion.hr potpisali ugovor o partnerstvu

Hrvatska udruga poslodavaca (HUP), Klaster modne kolaboracije i hrvatski modni portal Fashion.hr potpisali su ugovor o strateškom partnerstvu u razvoju i promociji premium robnih marki hrvatskih proizvođača modne obuće i odjeće.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako su izvijestili iz Klastera na konferenciji za novinare u utorak u Zagrebu, ovime će se automatski objediniti ključni čimbenici za razvoj hrvatske visoke mode, a nakon toga i brendova. Sudionici projekta žele u 70 prodavaonica, koji su u vlasništvu deset tvrtki članica Klastera modne kolaboracije, ponuditi robu s potpisom hrvatskih dizajnera koja će cijenom i kvalitetom moći konkurirati stranim robnim markama, kazao je menadžer Klastera modne kolaboracije Damir Jandriček. Budućnost hrvatske visoke mode trebala bi se osigurati udruživanjem s najboljim hrvatskim dizajnerima i marketinškim stručnjacima u oblikovanju takvih proizvoda. Namjera je, kaže direktor HUP-ova Nacionalnog centra za klastere Vladimir Kovačević, povezati prvenstveno male i srednje velike tekstilne tvrtke, koje mogu u kratkom roku podesiti tehnologiju za proizvodnju tržišno konkurentnih proizvoda. Dodao je da je uloga HUP-a trening i umrežavanje menadžmenta Klastera modne kolaboracije, na temelju iskustava koje HUP ima u osnivanju i upravljanju drugim klasterima. HUP će, prema Kovačevićevim riječima, uz to pružati podršku u otvaranju novih tržišta kao što su Rusija i Saudijska Arabija.

Hrvatska udruga poslodavaca (HUP), Klaster modne kolaboracije i hrvatski modni portal Fashion.hr potpisali su ugovor o strateškom partnerstvu u razvoju i promociji premium robnih marki hrvatskih proizvođača modne obuće i odjeće.

Kako su izvijestili iz Klastera na konferenciji za novinare u utorak u Zagrebu, ovime će se automatski objediniti ključni čimbenici za razvoj hrvatske visoke mode, a nakon toga i brendova. Sudionici projekta žele u 70 prodavaonica, koji su u vlasništvu deset tvrtki članica Klastera modne kolaboracije, ponuditi robu s potpisom hrvatskih dizajnera koja će cijenom i kvalitetom moći konkurirati stranim robnim markama, kazao je menadžer Klastera modne kolaboracije Damir Jandriček. Budućnost hrvatske visoke mode trebala bi se osigurati udruživanjem s najboljim hrvatskim dizajnerima i marketinškim stručnjacima u oblikovanju takvih proizvoda. Namjera je, kaže direktor HUP-ova Nacionalnog centra za klastere Vladimir Kovačević, povezati prvenstveno male i srednje velike tekstilne tvrtke, koje mogu u kratkom roku podesiti tehnologiju za proizvodnju tržišno konkurentnih proizvoda. Dodao je da je uloga HUP-a trening i umrežavanje menadžmenta Klastera modne kolaboracije, na temelju iskustava koje HUP ima u osnivanju i upravljanju drugim klasterima. HUP će, prema Kovačevićevim riječima, uz to pružati podršku u otvaranju novih tržišta kao što su Rusija i Saudijska Arabija.

Autor: Darko Bičak
09. srpanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close