Solinski Include, tvrtka poduzetnika Ivana Mrvoša poznata po pametnim klupama, kreće u novu Funderbeam kampanju. Iznosom skromnija od prethodnih, ovog puta cilja između 400.000 i milijun eura kapitala, no s velikom ambicijom – premostiti nestašicu čipova.
“U zadnje dvije godine radili smo na razvoju novih rješenja da se tvrtka može odmaknuti isključivo iz priče klupa u smjeru novih proizvoda za gradove koji rješavaju konkretne probleme, od otpada do mjerenja kvalitete zraka”, kaže osnivač Includea, 26-godišnji Ivan Mrvoš.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bilo bi zanimljivo vidjeti statistiku korištenja tih pametnih klupa koje se prodaju lokalnoj samoupravi, a financiraju iz džepova poreznih obveznika pogotovo po ljeti.
Otpornost na vremenske uvjete barem ove koje sam vidio je jako loša.
A samo poslovanje firme i gubici koje firma generira je priča za sebe.
<h1 class=”title title–xlarge” style=”box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 48px; line-height: 1.3; font-family: Martel; vertical-align: baseline; letter-spacing: -0.96px; color: #1e1e1e; background-color: #ffffff;”>‘Hrvatski Steve Jobs’… papri svašta trpi</h1>
Uključite se u raspravu