Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom polugodištu 2017. godine iznosili su 1.951,2 milijuna kuna. Na kretanje ukupnog prihoda od prodaje u Grupi Podravka, koji je niži u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 37,4 milijuna kuna, značajno je utjecao izostanak prihoda Pića koji je u prvom polugodištu 2016. godine iznosio 37,2 milijuna kuna te izostanak jednokratnog prihoda Mesnog programa koji je u istom razdoblju godinu ranije iznosio 13,7 milijuna kuna s osnove natječaja za isporuke robnih rezervi. Ukoliko bi samo izuzeli navedeni utjecaj Pića i Mesnog programa, prihodi Grupe Podravka ostvaruju rast od oko 1 posto.
Grupa Podravka ostvarila je u promatranom razdoblju gotovo 70 posto prihoda od prodaje na inozemnom tržištu. Kada je pak riječ o prihodima od prodaje po regijama, vrijedi istaknuti kako je u regiji Europa zabilježen rast prihoda od prodaje u iznosu od 4 posto, u regiji Rusija i ZND od 8,7 posto te u regiji Nova tržišta od 5,5 posto dok je Adria regija jedina regija koja je ostvarila niže prihode od prodaje u iznosu od 4,7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu