Nastavak pozitivnih trendova poslovanja na svim razinama obilježilo je rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvih devet mjeseci 2016. godine, a koje je na svojoj sjednici utvrdila Uprava i Nadzorni odbor Podravke d.d. Na razini neto dobiti Grupa Podravka je zabilježila rast od 8,6 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije i ostvarila 142,2 milijuna kuna neto dobiti.
Prihodi od prodaje Grupe Podravka ostvarili su značajan rast od 23 posto i iznosili su 3.030,8 milijuna kuna. Strateško poslovno područje Prehrana ostvarilo je prihode od prodaje u iznosu od 2.465,2 milijuna kuna što predstavlja rast od 30 posto, a rast se velikim dijelom pripisuje konsolidaciji Grupe Žito. Prihodi od prodaje vlastitih marki proizvoda unutar Strateškog poslovnog područja Prehrana porasli su za 25 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu