Glovo kupuje Pauzu, prvi hrvatski web i mobilni servis za naručivanje iz restorana

Autor: Lucija Špiljak , 26. svibanj 2021. u 22:00
Kreće niz preuzimanja od grupe Delivery Hero/PD

Akvizicije obuhvaćaju sedam zemalja u regiji u kojima Delivery Hero posluje, a uz Hrvatsku su to Rumunjska, Bugarska, Srbija, Crna Gora te Bosna i Hercegovina (BiH).

Španjolski Glovo kupuje brend Pauza, prvi hrvatski web i mobilni servis za naručivanje hrane iz restorana. Jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu različitih kategorija jučer je najavila niz zasebnih sporazuma preuzimanja za Srednju i Istočnu Europu s grupom Delivery Hero.

Akvizicije obuhvaćaju sedam zemalja u regiji u kojima Delivery Hero posluje, a uz Hrvatsku su to Rumunjska, Bugarska, Srbija, Crna Gora te Bosna i Hercegovina (BiH). U Rumunjskoj i Bugarskoj akvizirat će brend Foodpanda, a u Srbiji, Crnoj Gori i BiH brend Donesi.

Nakon ispunjavanja dogovorenih uvjeta i ovisno o regulatornim odobrenjima, zaključenje transakcije očekuje se u sljedećih nekoliko tjedana. Izvršni direktor tvrtke Glovo Oscar Pierre, koji ga je i osnovao 2015. godine, rekao je tom prilikom da se tvrtka fokusira na tržišta na kojima vide jasne prilike za vodeću poziciju i izgradnju održivog poslovanja, što se u ovom slučaju odnosi i na Srednju i Istočnu Europu.

„Regija je svesrdno prihvatila platforme za dostavu i vrlo smo uzbuđeni što ćemo ojačati našu poziciju i povećati prisutnost u zemljama koje neprestano pokazuju ogromni potencijal rasta“, rekao je Pierre koji je Glovo osnovao 2015. godine, a danas na 20 tržišta imaju bazu od deset milijuna korisnika.

Glovo je krajem travnja proslavio drugu godinu u Hrvatskoj gdje danas posluje u 11 gradova – Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Rijeci, Slavonskom Brodu, Sisku, Pula, Karlovcu, Varaždinu i Velikoj Gorici, a najavili su i širenja.

U dvije godine poslovanja dostavili su gotovo devet milijuna proizvoda i tako prešli 12 milijuna kilometara. Narudžbe krajnjim korisnicima dostavlja više od 1000 aktivnih “Glovera”.

Generalni direktor Glova Hrvatska Teo Širola naveo je kako na našem tržištu bilježe više od 800.000 preuzimanja aplikacije, što znači da ju je preuzela svaka peta osoba u Hrvatskoj, točnije svaka druga osoba u gradovima u kojima je Glovo prisutan.

Komentirajte prvi

New Report

Close