U utorak je u Laubi svečano predstavljena nova dizajnerska kolekcija i brand Borovo cipela My Ballerinas. Popularne balerinke izrađene od najkvalitetnijih materijala bit će dostupne u 16 modela, različitih boja. „Počevši od ideje, preko proizvodnje, do kreativne kampanje, cijela kolekcija je rezultat hrvatske kvalitete, dizajna i domaćih snaga Borova. Zbog toga ova modna linija s pravom nosi titulu „dijamanta“ naše tvornice pod sloganom „My Ballerinas – my everyday diamond“, izjavila je Jasmina Matiša, direktorica marketinga i istraživanja tržišta Borova.
Za dizajn i vizualni identitet My Ballerinas zaslužne su dizajnerice Hana Ciliga i Andrea Roškar. „Balerinke su oduvijek imale posebno mjesto u ženskom ormaru, često nepravedno zapostavljene, ali u skladu s razvojem modnih trendova koji unose ležernost i eleganciju u svakodnevno odijevanje, balerinke su postale obuća nosiva u svakoj prilici. My Ballerinas je brend za svaki dan, za stariju i mlađu ženu, cijenom pristupačan da si možete priuštiti i dva para. Dizajnirali smo cipele koje ženama jamče elegantan korak i udobnost. Želimo da se žene u My Ballerinas cipelama osjećaju posebno svaki dan“, izjavila je dizajnerica Hana Ciliga. Svi se modeli balerinki mogu kupiti u Borovo prodavaonicama, a uskoro će biti dostupne i na Borovo web shopu. Da su My Ballerinas ovog proljeća modni must have pokazale su i voditeljica Ecija Ivušić te glumica Sementa Rajhard koje su svoj par ovih omiljenih ženskih cipela već nabavile.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu