S ciljem promocije Hrvatske kao destinacije, a povezano s idejom kako i obuća može biti kvalitetan hrvatski suvenir, nastale se tzv. Umagosice. Vođeni idejom kako gostima pružiti više od smještaja, velikim naporima i sredstvima, Istraturist ulažu u destinacijski marketing i destinacijske projekte u suradnji sa gradom Umagom i TZ-om kao i sa klasterskom sjeverozapadne Istre. Tako su nastale Umagosice, cool Startas tenisice brandirane vizualnim identitetom grada Umaga, čije boje logotipa boje prate i simboliziraju strateške proizvode destinacije sjeverozapadne Istre – more, sport, prirodu i gourmet ponudu. Proizvedene u dječjim, ženskim i muškim brojevima, kao suvenir, obraćaju se svima koji svoj smještaj pronalaze u smještajnim objektima Istraturista, bez obzira na destinaciju iz koje dolaze.
Borovo u posljednje dvije i pol godine, mijenja stanje na tržištu Hrvatske. Kao izvorno hrvatska kompanija sa sjedištem u Vukovaru i tradicijom od 85 godina, vođeni jasnom vizijom kako obuća dizajnirana i proizvedena u Hrvatskoj može postati vrhunski brand i pronaći mjesto u svijesti svih Hrvata, razvija nove brandove, povećava proizvodnju, ponovno intenzivno razvija izvoz te pokreće projekte kojima širi svoje poslovanje ne bi li zadržali proizvodnju, radna mjesta te kompaniju ponovo postavili na stabilne temlje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu