Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Fero-term ulaže u širenje 200 mil. kuna

Autor: Ivan Pandžić
20. veljača 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Tvrtka je prošle godine otvorila skladišno-distributivni kompleks u Stupniku pored Zagreba uz koji ima 14 prodavaonica

Zagrebačka obiteljska tvrtka Fero-term planira ove i sljedeće godine uložiti oko 200 milijuna kuna u izgradnju prodajnih i uredskih prostora tvrtke. Unatoč krizi i padu prihoda, ovaj po prometu najveći, distirbuter kupaonske opreme i sustava za hlađenje i grijanja se planira širiti u Hrvatskoj, te eventualno i na tržište Slovenije i Srbije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Čekanje birokracije
Prošle godine su otvorili skladišno-distributivni kompleks u Stupniku pored Zagreba površne 20 tisuća četvornih metara, a najveće sljedeće ulaganje će biti u Zagrebu. Grad je upravo odobrio izmjene programa koji im omogućuje izgradnju na raskrižju Zagrebačke avenije i Ilirske ulice. Radi se o prodajno-uredskoj zgradi na devet katova, ukupne površine oko devet tisuća četvornih metara. Prema riječima direktora i vlasnika Fero-terma, Šime Gudeljevića, investicija se procjenjuje na više od 160 milijuna kuna.“Željeli bi početi graditi ove godine, ali poznavajući brzinu rješavanja imovinskih problema i dozvola, može se dogoditi i da se sve odgodi na sljedeću. Međutim, mi smo na to navikli, pa ćemo sigurno početi graditi u Zadru koji pripremamo pet godina” kaže Gudeljević. Uz Zadar, kaže, novi prodajni centri će se graditi u Rijeci i Sisku. Za svaki od njih planirana je investicija u visini 10 do 15 milijuna kuna. Međutim, u novoj zagrebačkoj zgradi bit će reprezentativni prostor. Na katovim su zamišljeni uredi za tvrtku, te za projektantske biroe koji će biti na usluzi kupcima. U prizemlju i prvoj etaži će biti izložbeni i prodajni prostor. Tvrtka je inače prije 20 godina kada je osnovana, imala svoj prvi objekt nedaleko od sada planirane nove deveterokatnice. Tvrtka dosad ima 14 maloprodajnih centara u Hrvatskoj, te već spomenutu veleprodaju u Stupniku. “Sa svim investicijama pojačat ćemo prisutnost u Hrvatskoj, ali također ispitujemo i mogućnost širenja na tržištima Srbije i Slovenije. Pokušavamo se ne predati i biti hrabri unatoč krizi koja je pogodila građevinski sektor i direktno utjecala na naš promet”, kaže Gudeljević.

Zagrebačka obiteljska tvrtka Fero-term planira ove i sljedeće godine uložiti oko 200 milijuna kuna u izgradnju prodajnih i uredskih prostora tvrtke. Unatoč krizi i padu prihoda, ovaj po prometu najveći, distirbuter kupaonske opreme i sustava za hlađenje i grijanja se planira širiti u Hrvatskoj, te eventualno i na tržište Slovenije i Srbije.

Čekanje birokracije
Prošle godine su otvorili skladišno-distributivni kompleks u Stupniku pored Zagreba površne 20 tisuća četvornih metara, a najveće sljedeće ulaganje će biti u Zagrebu. Grad je upravo odobrio izmjene programa koji im omogućuje izgradnju na raskrižju Zagrebačke avenije i Ilirske ulice. Radi se o prodajno-uredskoj zgradi na devet katova, ukupne površine oko devet tisuća četvornih metara. Prema riječima direktora i vlasnika Fero-terma, Šime Gudeljevića, investicija se procjenjuje na više od 160 milijuna kuna.“Željeli bi početi graditi ove godine, ali poznavajući brzinu rješavanja imovinskih problema i dozvola, može se dogoditi i da se sve odgodi na sljedeću. Međutim, mi smo na to navikli, pa ćemo sigurno početi graditi u Zadru koji pripremamo pet godina” kaže Gudeljević. Uz Zadar, kaže, novi prodajni centri će se graditi u Rijeci i Sisku. Za svaki od njih planirana je investicija u visini 10 do 15 milijuna kuna. Međutim, u novoj zagrebačkoj zgradi bit će reprezentativni prostor. Na katovim su zamišljeni uredi za tvrtku, te za projektantske biroe koji će biti na usluzi kupcima. U prizemlju i prvoj etaži će biti izložbeni i prodajni prostor. Tvrtka je inače prije 20 godina kada je osnovana, imala svoj prvi objekt nedaleko od sada planirane nove deveterokatnice. Tvrtka dosad ima 14 maloprodajnih centara u Hrvatskoj, te već spomenutu veleprodaju u Stupniku. “Sa svim investicijama pojačat ćemo prisutnost u Hrvatskoj, ali također ispitujemo i mogućnost širenja na tržištima Srbije i Slovenije. Pokušavamo se ne predati i biti hrabri unatoč krizi koja je pogodila građevinski sektor i direktno utjecala na naš promet”, kaže Gudeljević.

Pad prihoda
Prema podacima Poslovne Hrvatske, u 2009. godini, tvrtka je zabilježila oko 397 milijuna kuna prihoda, što je oko 78 milijuna kuna manje nego godinu ranije. Za prva tri tromjesečja isti izvori predviđaju pad prihoda od daljnjih 24 posto. I uz taj pad, bilježe najveći promet među konkurentima u branši.

Asortiman

Mala domaća proizvodnja
Šime Gudeljević kaže da bi u svom asortimanu volio imati više domaćih proizvoda ili onih koji su makar proizvedeni u Hrvatskoj. Tvrtka inače ima poznate strane bradnove u grijanju, hlađenju i instalacijama, poput Boscha, Dunfossa, pa do Gorenja ili Kovine. Poznatiji od domaćih su Inker i Lipovica. “Danfoss je nedavno otvorio tvornicu u Srbiji i dobili su i poticaje za zapošljavanje i beneficije kroz zemljište i poreze. Zaista je šteta što takvi investitori preskaču Hrvatsku” kaže Gudeljević.

Autor: Ivan Pandžić
20. veljača 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close