Uspjeti u današnjem svijetu dinamičnih promjena doista nije lako. Potrošači su sve zahtjevniji, a konkurencija sve žešća. Recesija koja je pogodila svijet, pa tako i Hrvatsku, ne ide na ruku nikome, a osobito ne poduzetnicima koji muku muče sa brojevima negativnih predznaka. Naime, kriza je nanijela velike štete brojnim kompanijama, a neke su od njih, nažalost, morale i zatvoriti svoje pogone.
Ipak, i dalje postoje poduzeća koja, unatoč krizi, ostvaruju pozitivne rezultate, uspjeh im nije nepoznat, a nama 'običnim smrtinicima' čini se kako im nekako sve ide od ruke. Stoga se samo po sebi nameće pitanje koje si poduzetnici vrlo često postavljaju: po čemu se razlikuju uspješna poduzeća od onih manje uspješnih? Postoji li doista neki recept za uspjeh ili je sve stvar trenutka, pogrešnih odabira i propuštenih prilika?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@zeko_ma, bravo, baš sam si i ja mislio nešto slično, ovakvi tekstovi ne mogu pomoći malim i srednjim poduzetnicima.
Izaberite manje poznate uspješne tvrtke koje su uvele neke inovacije u posebnosti u poslovanje zbog čeka se ističu te uspjevaju na konkurentnom, teškom tržištu.
Evo što uspješne tvrtke u Hrvatskoj savjetuju mladim poduzetnicima:
1. probajte se ukrcati u posao gdje ćete biti monopolisti (INA, KONZUM) ili gdje ima jedan ozbiljan konkurent (VIPNET, VINDIJA) s kojim ćete se dogovoriti oko cijena
2. ako niste monopolist, budite ogromna strana kompanija (NESTLE, TELE2, P&G…) koja može sredstva gubiti godinama na reklamiranje (ispiranje mozga potrošača) i tako pregaziti male domaće konkurente i onda ćete zauzeti tržište
3. ako ste se uspjeli svrstati u točku 1. ili 2., da bi nastavili biti uspješni, obavezno je ucijeniti dobavljače s popriličnom odgodom plaćanja, neki će u međuvremenu i propasti pa im nećete niti morati platiti, a s nekima ćete moći kompenzirati kad ih dovedete do ruba
4. i za kraj, ukoliko vam ipak posao ne ide kako ste očekivali, pobrinite se da imate ogromnu količinu radnika kako bi mogli sa otpuštanjem radnika ucjenjivati državu oko plaćanja poreza (ako platimo, 1000 radnika ide na ulicu) koje ste već godinama dužni 🙂
Uključite se u raspravu