Eventim uvodi novu naknadu, sad će nas karte za koncerte i druge događaje koštati više

Autor: Poslovni.hr , 30. ožujak 2017. u 12:37
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Vodeći distributer ulaznica u Hrvatskoj – Eventim, od 3. travnja uvodi naknadu za obradu narudžbe u svom sustavu kupnje i distribucije ulaznica za koncerte i druga događanja u svojoj ponudi.

U Eventimu naglašavaju kako nastoje osigurati najbolju moguću uslugu i ponudu za kupce zbog čega im rastu i operativni troškovi.

„Još kalkuliramo tako da naši korisnici naknadu ne osjete značajno te da ista bude u skladu s uslugama koje dobivaju. Naknada svakako neće biti veća od deset kuna.“ kazao je direktor Eventima, Damir Vranić.

Ističe kako naknadu uvode među zadnjima na tržištu, potaknuti trendom smanjenja prodajne provizije na ulaznice, povećanim zahtjevima za sigurnost online kupovine te potrebom da svoju uslugu održe na najvišoj mogućoj razini.

„U inozemstvu već postoji praksa naplate operativnih troškova, a ona ovisi o mnogo čimbenika. Naknada za obradu narudžbe ulaznica razlikuje se od zemlje do zemlje te se svaka tvrtka mora prilagoditi specifičnostima tržišta. Eventim također pokriva široki raspon događaja u inozemstvu pa korisnici njihovih usluga ne moraju platiti međunarodnu poštarinu, troškove međunarodnih bankovnih transakcija i dodatne troškove za kupnju ulaznica za događaje u inozemstvu“, napominje Damir Vranić.

Eventim uskoro planira predstaviti svoj loyalty program odnosno karticu Event.card. Detalji o loyalty programu uskoro će biti prezentirani široj javnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close