Hrvatska udruga menadžera CROMA izabrala je i ove godine najuspješnije direktore u kategoriji velikih, srednjih i malih tvrtki te u kategoriji poduzetnika godine, mladog menadžera, javnih poduzeća, inozemnih tvrtki te najboljeg projekta. Na raspisani javni natječaj u svibnju ove godine pristiglo je četrdesetak prijedloga, a nominacije su istaknule strukovne udruge, članice komorskog sustava te županije. Svečanost dodjele održava se u petak pod pokroviteljstvom predsjednika Hrvatske Ive Josipovića te medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika. U kategoriji “Najbolji projekt” ove godine nagrađena je Jasna Zemljić, generalna direktorica Styria Media Internationala za Hrvatsku zadužena za poslovanje grupacija 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik. Posebice uspješan 24sata danas je putem svih medijskih platformi dostupan milijun i pol ljudi svakog dana. Uz to je i najprofitabilnija medijska kuća u Hrvatskoj i jedna od najprofitabilnijih u regiji. Ostali izabrani menadžeri godine ili nagrađeni direktori za životno djelo (Alojzije Šestan i Dragutin Špiljak) pridonijeli su također da kompanije gdje rade budu vodećima u svojim djelatnostima. Poduzetnik godine Dubravko Hoić primjer je zdravih greenfield investicija u Hrvatskoj, Katica Pupić-Bakrač kako se i javna poduzeća mogu voditi uspješno, a Vedran Gržetić da se isplati penjati od nule.
Dubravko Hoić, poduzetnik godine
Grupa Calzedonia Croatia, Varaždin
Dubravko Hoić je nakon dvadeset godina profesionalnog života vezanog uz Varteks otišao krajem devedesetih u Veronu gdje je postao direktor za jugoistočnu Europu Calzedonia grupe. Zahvaljujući ponajprije Hoiću grupa je u Hrvatsku investirala ukupno 805 milijuna kuna u novosagrađene tvornice za proizvodnju čarapa i rublja. Investicije se nastavljaju izgradnjom logističkog centra u Varaždinu ulaganjem još 100 milijuna eura. To je omogućilo otvaranje 2118 radnih mjesta u vlastitim pogonima i oko 600 kroz kooperaciju. Oko 90% proizvodnje se izvozi. Hoić je član Uprave grupe koja u Hrvatskoj ima sedam tehnološki i organizacijski povezanih društava. Sva posluju uspješno za što je Hoić dobio niz priznanja. Njegov primjer, odnosno primjer Calzedonia grupe može poslužiti kao uzor reindustrijalizacije domaćega gospodarstva i zdravih “greenfield” investicija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu