Smart Industry
PROMO

Domaće IT rješenje u službi konkurentnosti poslovanja kroz ubrzani time-to-market uz uštedu u troškovima

FIYU iz Serengetija.

Promo
10. listopad 2022. u 22:00
Foto: Serengeti

Bazirano na dosadašnjem iskustvu Serengetija i razvijano čak dvije godine, inovativno rješenje FIYU istovremeno mogu koristiti i velike tvrtke i startup ekosustavi, a jedna od njegovih prednosti su goleme uštede.

Danas, više nego ikada prije, upravo je to ključni argument za korištenje ovog rješenja u neophodnoj digitalizaciji poslovanja i rastu konkurentnosti na vrlo zahtjevnom tržištu Brzo učenje, donošenje odluka te brza prilagodba strategije i primjena egzekucije danas je “must have” svake uspješne poslovne organizacije, a pri tome je neminovna primjena tehnologije. Bile spremne ili ne, tvrtke moraju pronaći način kako pratiti globalne trendove ako žele uspješno funkcionirati na konkurentnom tržištu.

Današnji trendovi zahtijevaju da se stabilnosti organizacije pridoda istovremena mogućnost dinamične prilagodbe i zato je digitalizacija jedan od ključnih elemenata razvoja svake tvrtke. Mogućnost puno bržeg izlaska na tržište i kapitalizacija ideje s aplikacijom izrađenom na full-code Rapid Application Development (RAD) platformi bila je nit vodilja stručnjacima iz domaće IT kompanije Serengeti pri kreiranju i predstavljanju posve novog, inovativnog rješenja nazvanog FIYU. FIYU ima implementiran know-how baziran na dosadašnjem iskustvu Serengetija, a full-code RAD nebrojene poslovno-tehničke benefite.

Foto: Serengeti

Goleme uštede vremena i financija

FIYU je produkt dvogodišnjeg rada na razvoju i predstavljen je u travnju prošle godine te ga, osim Serengetija, koristi niz domaćih i EU tvrtki različitih domena poslovanja. Naime, FIYU je je izrazito skalabilan i modularan te namijenjen široj upotrebi u raznim industrijama (zdravstvo, bankarstvo, maloprodaja, energetski sektor, industrija, logistika…) pa su mogućnosti njegove primjene uistinu brojne.

Njegove najveće prednosti su zapravo istovremena mogućnost korištenja i u velikim tvrtkama i u startupima, puno brža prilagodba i izlazak na tržište te goleme uštede vremena i financijskih resursa. U prilog tome, uostalom, govore i primjeri iz prakse. Zahvaljujući sofisticiranim predefiniranim modulima inkorporiranima u kompleksnu arhitekturu FIYU-a, slovenska logistička kompanija Epilog je uštedjela čak dvije godine ili 80% vremena koje bi inače utrošila na razvoj vlastitog softverskog rješenja.

Drugi primjer dolazi iz startup okruženja: marketinški startup Flaster, čiji poslovni model počiva na Out-of-home advertisingu (OOH), trebao je dinamično i brzo rješenje kao potvrdu funkcionalnosti i primjenjivosti svoje ideje. Ekipa FIYU-a je ubrzo razvila minimalnu održivu verziju (MVP) ideje, a potom izgradila kompletnu platformu i mobilne aplikacije za fleet managere za lakše upravljanje flotama vozila s reklamama klijenata i mogućnost praćenja heatmapa, vožnji, vozača te uređivanja kampanja.

Jačanje konkurentnosti

Temeljem odličnih povratnih informacija, u Serengetiju očekuju da će FIYU do kraja iduće godine koristiti čak 20 njihovih klijenata, a nudi se u raznim modelima i pretplatničkim oblicima u obliku Platform as a Servicea (PaaS). S obzirom na njegovu dokazanu učinkovitost, u vremenima kada su opstanak i daljnji razvoj na nestabilnom tržištu sve teži, pravi je trenutak da domaća IT rješenja poput ovoga ubrzaju i olakšaju neophodnu digitalizaciju poslovanja brojnih, ne samo domaćih, kompanija.

A budući da je FIYU baziran na agilnim metodologijama i najmodernijim tehnologijama, onboarding novih developera je brži i kvalitetniji.  Korisnicima omogućuje da se fokusiraju na svoj core business, dok tehnički dio posla prepuštaju iskusnom timu softverskih arhitekata, inženjera, developera i analitičara.

Mogućnost prilagodbe i skaliranja aplikacije kako bi odgovarala tržišnim potrebama ili širenju poslovanja bilo koje tvrtke može biti ključna prednost u odnosu na konkurenciju, što je uostalom i najveći benefit FIYU-a u usporedbi s ostalim RAD platformama.

Foto: Serengeti

New Report

Close