Strateški, sustavna i organizirana komunikacija ključna je za kreiranje identiteta, jačanje imidža i izgradnju reputacije – bilo da je riječ o čovjeku, organizaciji, proizvodu, usluzi, brendu, naciji ili državama svijeta. Upravo na ovim temeljima izgrađena je nova poduzetnička priča mlade doktorice znanosti Doris Vukšić. Osnivačica komunikacijske agencije Going Public otkrila nam kako nastaju inspirativne priče hrvatskog poduzetništva, koje vrijednosti žive i kako pridonose društvenom pokretu koji slavi uspjeh čovjeka.
Priče o junacima novog doba
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu