Uz Europu i Bliski istok, sve naglašenije tržište strateškog širenja poslovanja zagrebačkog Dok-inga postaje Azija gdje su odnedavno prisutni u Južnoj Koreji, a uskoro ih izgleda čeka ulazak i u Kinu.
Ostvare li se planovi širenja na kinesko tržište, kao mega izazov zbog velike potražnje, gdje vlada ‘zakon’ velikih brojki i gdje se gospodarstvo štiti od dolaska stranih investitora, predstojeće razdoblje za kompaniju u vlasništvu Vjekoslava Majetića donijet će kinesku tvornicu u suvlasništvu i ujedno rast poslovanja s procjenama u iznosu od najmanje 10-ak posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu