Takva se ideja i strategija pokazala kao odlično rješenje za tvrtke različitih veličina jer se upravo širokim opsegom usluga, kažu iz agencije, mogu prilagoditi svakom klijentu. Stoga se u osam godina poslovanja Grizli komunikacije pohvaliti suradnjama s nizom renomiranih klijenata i brendova kao što su Wienerberger, Electrolux, Tondach, Nokia, Optima Telekom, Amadria Park, Yokohama, Würth, Bosch, Croatia osiguranje, Q Agency, Osječka pivovara i ostali.
Trenutačno u svom timu broje deset zaposlenih, a dobar dio čine mladi ljudi koji su u Grizli došli izravno s fakulteta. Među njima su prije šest godina, gotovo na samom početku agencije, bile i Maja Vratarić i Enea Hasukić, dugogodišnje prijateljice i kolegice s Hrvatskih studija gdje je Maja završila studij komunikologije, a Enea studij komunikologije i sociologije. Od prošle jeseni zakoračile u svojevrsno poduzetništvo postavši dio vlasničke strukture, odnosno junior partnerice agencije, a riječ je o, kažu njihovi stariji partneri Thomas Bauer i Tomislav Čehulić, logičnom slijedu jer osim što su od početka dio tima, svojim su predanim radom znatno doprinijele etabliranju i pozicioniranju agencije na komunikacijskom tržištu. Enea i Maja otkrile su nam što znači nova pozicija, kakvo je stanje u zahtjevnoj komunikacijskoj industriji, što ih je privuklo da se ovime bave te u kojem smjeru agencija ide u novoj poslovnoj godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu