Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dalmacija ‘progutala’ Dubrovnik

Autor: Marija Crnjak
08. studeni 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Na štandu HTZ-a skriven najjači turistički brend

Na novouređenom štandu Hrvatske turističke zajednice koji se promovira na turističkom sajmu u Londonu nigdje nije istaknut Dubrovnik iako je on prema svim istraživanjima najjači hrvatski turistički brend, pogotovo na britanskom tržištu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dubrovnik se umjesto toga našao na dijelu štanda koji predstavlja Dalmaciju gdje je smješten sa Splitom, što je izazvalo oštre kritike Pave Župan Rusković, šefice Destinacijskog menadžmenta Grada Dubrovnika, koja je novu zimsku ponudu Dubrovnika popraćenu novim zračnim linijama umjesto na štandu potencijalnim partnerima predstavila na drugoj lokaciji unutar WTM-a. Naime, s novim imidžom hrvatske turističke ponude došla su i nova pravila da se na štandu mogu reklamirati samo regije, a ne odvojeno gradovi kojih ima previše da bi se svima dala jednaka mogućnost nastupa. “I kad sam bila ministrica, inzistirala sam da se na sajmovima predstavljaju regije, i to podržavam, ali čast svima, no smatram da se Dubrovnik i ostala veća turistička središta unutar štanda trebaju izdvojeno promovirati jednostavno zato što se radi o jakim brendovima koji odlično promiču hrvatsku ponudu. Dubrovačko-neretvanska županija očito nema takav stav i zato Dubrovnik nije istaknut na štandu”, izjavila je Župan Rusković. Promocija regije provodi se onako kako se dogovore predstavnici lokalne vlasti, turističke zajednice te turističkih tvrtki i agencija. I direktor HTZ-a Niko Bulić dijelom se slaže s bivšom ministricom, no napominje da je isticanje Dubrovnika trebala biti stvar dogovora unutar regije.“Dubrovačka županija tako je mogla odlučiti da zakupi dio štanda i na njemu istakne Dubrovnik s otocima, no takva odluka nije donesena”, kazao nam je u utorak Bulić.

Na novouređenom štandu Hrvatske turističke zajednice koji se promovira na turističkom sajmu u Londonu nigdje nije istaknut Dubrovnik iako je on prema svim istraživanjima najjači hrvatski turistički brend, pogotovo na britanskom tržištu.

Dubrovnik se umjesto toga našao na dijelu štanda koji predstavlja Dalmaciju gdje je smješten sa Splitom, što je izazvalo oštre kritike Pave Župan Rusković, šefice Destinacijskog menadžmenta Grada Dubrovnika, koja je novu zimsku ponudu Dubrovnika popraćenu novim zračnim linijama umjesto na štandu potencijalnim partnerima predstavila na drugoj lokaciji unutar WTM-a. Naime, s novim imidžom hrvatske turističke ponude došla su i nova pravila da se na štandu mogu reklamirati samo regije, a ne odvojeno gradovi kojih ima previše da bi se svima dala jednaka mogućnost nastupa. “I kad sam bila ministrica, inzistirala sam da se na sajmovima predstavljaju regije, i to podržavam, ali čast svima, no smatram da se Dubrovnik i ostala veća turistička središta unutar štanda trebaju izdvojeno promovirati jednostavno zato što se radi o jakim brendovima koji odlično promiču hrvatsku ponudu. Dubrovačko-neretvanska županija očito nema takav stav i zato Dubrovnik nije istaknut na štandu”, izjavila je Župan Rusković. Promocija regije provodi se onako kako se dogovore predstavnici lokalne vlasti, turističke zajednice te turističkih tvrtki i agencija. I direktor HTZ-a Niko Bulić dijelom se slaže s bivšom ministricom, no napominje da je isticanje Dubrovnika trebala biti stvar dogovora unutar regije.“Dubrovačka županija tako je mogla odlučiti da zakupi dio štanda i na njemu istakne Dubrovnik s otocima, no takva odluka nije donesena”, kazao nam je u utorak Bulić.

Autor: Marija Crnjak
08. studeni 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close