Na ljestvici 505 najuspješnijih kompanija na domaćem tržištu prema pokazatelju ostvarenih prihoda u 2015. nalazi se 30 građevinskih kompanija. Zagrebački Dalekovod s 1,1 milijardi kuna prihoda u 2015., što je rast od 10%, stari je i apsolutni građevinski lider, kojem je uspjelo zadržati i primat na tržištu, pa čak i u ukupnom poretku istu 64. poziciju, što potvrđuje uspješno provođenje restrukturiranja i poslovnu politiku.
No, među pet prvorangiranih po prihodima zabilježeno je i jedno veliko preslagivanje: pozornost plijeni svojim velikim “skokom” na 888 milijuna kuna Kamgrad. Prihodovno je značajno pretekao konkurenciju, ostvarivši rast od 43%, čime se popeo s petog mjesta preklani na drugo u 2015. U prvih pet tvrtki ovim redom slijede Viadukt i Tehnika (specijalizirana za visokogradnju kao Kamgrad) te GP Krk.
Analiza prvih 10 na ljestvici pokazuje veliki skok u prihodima Projektgradnje, čak za 130%, VMD Grupe za 78 posto, Zagreb-Montaže za 45% te osječke Gradnje za 10-ak posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@Moller
Kolega car nije gol i nemojte tako govorit molim Vas. Kolega MEGIDO1 mu je ispleo djemper da se ne prehladi ovu zimu. Svejedno hvala i na Vasem objasnjenju. Sad su mi stvari daleko jasnije. Ovaj clanak mi je unio kamen smutnje medjutim sada su sve moje nedoumice razjasnjene.
I u cijelom clanku nigdje spomenut najveci građevinac u Rvata. MEGIDO1 moze li kratak osvrt?
poštovani kolega, taj građevinac, ako vam nije poznato, je van konkurencije, jer je za tri koplja ispred ostalih, zabijen u zemlju, ali treba biti strpljiv, jer PU i PNO uporno rade već nekoliko godina na planu otkopavanja i sve to uredno naplaćuju
car je gol, koliko još članaka treba napisati da bi se ovo pokrenulo
Hvala kolega na objektivnom i konciznom osvrtu. Sad mi je jasno zasto nisu prema dolje-ako su aut. Pametan kakav jesam meni je dosta dapace cak i previse. Jos jednom hvala.
Uključite se u raspravu