Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Đ. Đaković ugovorio proizvodnju u vrijednosti 127 milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. rujan 2020. u 13:03
Podijeli članak —
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL

Prema rezultatima operativnih ispitivanja u realnim uvjetima to su najbolji vagoni za prijevoz cementa u svojoj klasi na europskom tržištu.

Đuro Đaković Specijalna vozila, iz sastava grupacije Đuro Đaković i švicarski naručitelj ugovorili su proizvodnju i isporuku teretnih vagona u vrijednosti od 127 milijuna kuna, objavila je u petak Đuro Đaković grupa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je o četveroosovinskim vagonima “Uacns” koji su plod su vlastitog razvoja tvrtke ĐĐ Specijalna vozila, a prema rezultatima operativnih ispitivanja u realnim uvjetima to su najbolji vagoni za prijevoz cementa u svojoj klasi na europskom tržištu.

Đuro Đaković Specijalna vozila, iz sastava grupacije Đuro Đaković i švicarski naručitelj ugovorili su proizvodnju i isporuku teretnih vagona u vrijednosti od 127 milijuna kuna, objavila je u petak Đuro Đaković grupa.

Riječ je o četveroosovinskim vagonima “Uacns” koji su plod su vlastitog razvoja tvrtke ĐĐ Specijalna vozila, a prema rezultatima operativnih ispitivanja u realnim uvjetima to su najbolji vagoni za prijevoz cementa u svojoj klasi na europskom tržištu.

Svojim značajkama ti vagoni omogućuju transport na svim europskim željeznicama normalnog kolosijeka.

Isporuka je planirana 2021. i 2022. godine.

“Ovim projektom tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila  potvrđuje opredjeljenje i stratešku orijentaciju prema razvoju i proizvodnji vagona specijalne namjene i izvedbe, uz primjenu proizvodne opreme nove generacije kojom tvrtka u međuvremenu zaokružuje svoje razvojne i proizvodne procese”, kaže se u priopćenju.

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. rujan 2020. u 13:03
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Užas, tko zna koliko će gubitaka napraviti na tim vagonima. Bolje kad ništa ne rade. Onda im samo dajemo za plaće a ovako još i gubitak u materijalu moramo pokrivati.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close