Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Croatia Osiguranje: Nećemo žrtvovati svoje marže nauštrb kvalitete

Autor: Poslovni.hr/Hina
13. lipanj 2013. u 10:59
Podijeli članak —
Kresimir Starcevic predsjednik Uprave Croatia osiguranja (Photo: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL)

Hrvatska vlada do kraja godine planira prodati do 50 posto udjela u vodećem hrvatskom osiguravatelju.

Croatia osiguranje neće žrtvovati svoje profitne marže nauštrb kvalitete, dok nastoji održati dominantnu poziciju na domaćem tržištu osiguranja i ojačati svoju prisutnost u regiji uoči privatizacije, rekao je Krešimir Starčević, predsjednik uprave te kompanije u razgovoru za agenciju Reuters.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

„Naš trenutni tržišni udio otprilike je 35 posto, i uvjereni smo da ga možemo zadržati. No, naš najviši prioritet je kvaliteta i profitabilnost, i nećemo trčati za novim klijentima po bilo kojoj cijeni“, rekao je Starčević.

Croatia osiguranje neće žrtvovati svoje profitne marže nauštrb kvalitete, dok nastoji održati dominantnu poziciju na domaćem tržištu osiguranja i ojačati svoju prisutnost u regiji uoči privatizacije, rekao je Krešimir Starčević, predsjednik uprave te kompanije u razgovoru za agenciju Reuters.

„Naš trenutni tržišni udio otprilike je 35 posto, i uvjereni smo da ga možemo zadržati. No, naš najviši prioritet je kvaliteta i profitabilnost, i nećemo trčati za novim klijentima po bilo kojoj cijeni“, rekao je Starčević.

Hrvatska vlada do kraja godine planira prodati do 50 posto udjela u vodećem hrvatskom osiguravatelju. Trenutno država ima 80 posto udjela u toj kompaniji.

Poljski osiguravatelj PZU i Adris grupa smatraju se najizglednijim kandidatima za stjecanje vlasničkog udjela u Croatia osiguranju, čija se vrijednost procjenjuje na otprilike 2,2 milijarde kuna.

U prva tri ovogodišnja mjeseca Croatia osiguranje ostvarilo je zaračunatu premiju u visini od 899 milijuna kuna ili 5,5 posto manje nego u istom razdoblju godinu dana ranije, što je posljedica produljene gospodarske krize u Hrvatskoj.

Ukupno je osiguravateljsko tržište u Hrvatskoj u tome razdoblju palo za otprilike 3 posto.

Konsolidirana bruto dobit kompanije u prvom tromjesečju bila je 56,9 milijuna kuna, odnosno 9,6 posto viša nego u istom razdoblju lani.

Autor: Poslovni.hr/Hina
13. lipanj 2013. u 10:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close