Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Croatia Airlines s padom prometnih i financijskih učinaka

Autor: Poslovni.hr/Hina
30. srpanj 2013. u 15:46
Podijeli članak —
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Operativna dobit (EBITDA) ili gubitak također se produbio u odnosu na prošlogodišnje isto razdoblje, i to s lanjskih 5,5 milijuna kuna na ovogodišnjih 30,5 milijuna kuna.

Nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines prvo je ovogodišnje polugodište završio s padom ukupnog prometa i prometnih učinaka, što je rezultat prizemljenja jednog zrakoplova sukladno planu restrukturiranja, a ukupni prihodi tvrtke pali su za 8,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine ili na 706 milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema financijskom izvješću na Zagrebačkoj burzi operativni rezultat Croata Airlinesa za prvih šest mjeseci ove godine bio je u minusu od 78 milijuna kuna ili dva milijuna kuna veći nego za isto vrijeme prošle godine, dok je neto rezultat pao još više u minus, za 6 milijuna kuna, na 78 milijuna kuna.

Nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines prvo je ovogodišnje polugodište završio s padom ukupnog prometa i prometnih učinaka, što je rezultat prizemljenja jednog zrakoplova sukladno planu restrukturiranja, a ukupni prihodi tvrtke pali su za 8,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine ili na 706 milijuna kuna.

Prema financijskom izvješću na Zagrebačkoj burzi operativni rezultat Croata Airlinesa za prvih šest mjeseci ove godine bio je u minusu od 78 milijuna kuna ili dva milijuna kuna veći nego za isto vrijeme prošle godine, dok je neto rezultat pao još više u minus, za 6 milijuna kuna, na 78 milijuna kuna.

S financijskim troškovima (financiranje flote i troškovi/prihodi promjene tečaja) krajnji gubitak im iznosi, kako navode u izvješću, 78,1 milijun kuna, što je 7 posto niže od ostvarenog gubitka u istom razdoblju prošle godine.

Operativna dobit (EBITDA) ili gubitak također se produbio u odnosu na prošlogodišnje isto razdoblje, i to s lanjskih 5,5 milijuna kuna na ovogodišnjih 30,5 milijuna kuna.

Za 5 posto, na 808 tisuća, pao je ukupan broj prevezenih putnika, pri čemu je prevezenih putnika u domaćem redovitom prometu bilo slično kao lani ili njih 218,7 tisuća, dok je u međunarodnom redovitom prometu bilo 7 posto manje putnika ili njih 565,7 tisuća.

Iz kompanije to objašnjavaju smanjenjem kapaciteta sukladno planu restrukturiranja, ali i posljedicom osmodnevnog štrajka pilota i kabinskog osoblja u svibnju ove godine te negativnog publiciteta u medijima što je utjecalo na prodaju na prodajnim mjestima u Hrvatskoj.

U izvanrednom, charter prometu, prevezli su 23,1 tisuću putnika, što je porast od 1 posto u odnosu na lanjsko prvo polugodište.

I tereta su za 3 posto manje prevezli nego prošle godine odnosno 1.641 tonu.

U prodaji su, kako ističu, ostvarili porast internetske prodaje karata odnosno online rezervacije preko internetske prodaje zabilježile su rast od 3 posto, a ukupno je na domaćem tržištu prodaja bila manja za 11 posto u odnosu na lani, dok je inozemna prodaja pala 18 posto zbog, kako kažu, pada na tržištu Amerike, Australije i Europe.

U izvješću na Burzi navodi se i da je krajem lipnja Croatia Airlines raspolagala sa 13 zrakoplova, kao i da je prema predviđenim mjerama kompenzacije u skladu s programom restrukturiranja i problematikom državnih potpora od početka godine prizemljila jedan zrakoplov (A320).

Krajem prvog polugodišta u Croatia Airlinesu je bilo ukupno 1.096 zaposlenih ili 1 posto više nego na kraju istog razdoblja prošle godine.

Autor: Poslovni.hr/Hina
30. srpanj 2013. u 15:46
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

Apsolutno me ovo ne cudi. Kako ce konkurencija jacati, pogotovo s novim aerodromom, CA ce tonuti. Njihove cijene su totalni sok, uzas, i en cudi me sto tonu. Po tim cijenama, tesko cete napuniti avion za neke linije.

Zombi firma koja ce zivjeti na dotacijama i poreznim obveznicima, ali cim se to skroz dokine(sto vec i je), slijedi polagani potop.

Kakav krele moras biti sa ides zrakoplovnu firmu spasavati prizemljivanjem zrakoplova. Bas moras biti totalna neznalica I apsolutni ziheraski krelac

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close