Ulaskom u Europsku uniju 1. srpnja 2013. godine Hrvatska će morati potpuno ukinuti dotacije Croatia Airlinesu (CA). Kako će se mali nacionalni prijevoznici snaći u novonastaloj situaciji kao i o općem stanju u zrakoplovnoj industriji razgovarali smo s zrakoplovnim stručnjakom i jednim od osnivača CA-a Darkom Prebešcem, profesorom na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i programskim menadžerom Avio Business Arene.
Kako vidite perspektivu Croatia Airlinesa i sličnih kompanija u situaciji globalizacije zračnog prijevoza i sve jače prisutnosti ‘low cost’ operatera?
Činjenica je da je Croatia Airlines već danas u problemima i da ne može opstati bez izdašne državne pomoći. Nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju ta će se praksa prekinuti i ako se kompanija ne prilagodi, nije nemoguć ni scenarij njezina nestanka s tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu