Putnička agencija Atlas plus d.o.o. je pokrenula opsežan proces optimizacije poslovanja i restrukturiranja, no nastavlja s radom te će svojim gostima i partnerima nastaviti nuditi uži portfelj proizvoda i usluga. Restrukturiranje i optimizacija su neophodni zbog okolnosti izazvanih pandemijom korona virusom u kojima se našla turistička industrija, a koje su značajno negativno utjecale i na poslovanje Atlasa, kao i na, već prošle godine pokrenute, procese uspostavljanja novog modela poslovanja i moguće promjene vlasništva. Stoji to u odgovoru agencije Atlas o aktualnim događanjima u njihovoj tvrki kojeg su poslali Poslovnom dnevniku.
Kako se globalno i lokalno oporavak turističke industrije ne očekuje prije 2021. godine, Atlas će u ovoj godini nastaviti raditi u znatno smanjenom opsegu poslovanja, pri čemu će svakako realizirati sve već ugovorene i prodane aranžmane. U idućoj godini, plan je nastaviti s realizacijom dijela poslovnih procesa, posebno programa „Krstarenja Jadranom“ i „Ture i grupe“ s garantiranim polascima, kao i segmenta “Shorexa”, a istovremeno izići iz nekih poslovnih procesa koji su do sada bili u ponudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu