Zagrebačka Atlantic Grupa i Barry Callebaut iz Züricha – vodeći svjetski proizvođač visokokvalitetnih proizvoda od čokolade i kakao proizvoda (od izvora i prerade kakao zrna do proizvodnje najfinijih čokolada), sklopili su ugovor o suradnji, koja će, poručuju iz Atlantica, unaprijediti proizvodnju i kvalitetu njihovog etabliranog portfelja u asortimanu čokolada, pod brendom – Atlantic Štark. S ovim ugovorom u ‘džepu’ do kraja 2023. i uz mogućnost nastavka, gledano i šire Atlantic prednjači: radi se o prvom ugovoru u Adria regiji s kojim se na osnovu više oblika suradnje uspostavlja strateško partnerstvo s ovim globalnim liderom, kroz suradnju s novom tvornicom Barry Callebauta u Novom Sadu za slatki program Atlantic Štarka. Barry Callebaut raspolaže s mrežom s više od 60 tvornica u svijetu, trendmaker je i inovator o čemu govori i više od 20 Chocolate academy gdje s klijentima surađuju na sljedećoj generaciji proizvoda, s time da su 33 proizvodna pogona u Europi, a među njima i novosadska tvornica čokolade otvorena u travnju, realizacijom investicije od 45 milijuna eura.
Uvelike su u tijeku komercijalne aktivnosti u odnosu na nju, u skladu s najavama da će novosadske pogone pozicionirati kao centar isporuka sirovina za sve konditore iz Srbije i regionalni centar iz kojeg će opskrbljivati čokoladom tržišta jugoistočne, središnje i zapadne Europe. Kako doznajemo, isporuke iz Novog Sada već kreću i na Bliski Istok, no navedeni prvi strateški ugovor brzo otvara novu fazu za Atlantic Štark sa sjedištem u Beogradu. Tvrtka iz sastava Atlantica posluje još od 1922., prisutna u Srbiji i na zapadnom Balkanu, no sad je i prvi regionalni kupac novosadske tvornice pa će se izgleda uskoro iz toga iznjedriti i njeni novi rezultati. U vezi sklopljenog ugovora iz Atlantica naglašavaju da je posrijedi nastavak jačanja potrošačkog iskustva u kategoriji čokolade i da partnerstvo s Barry Callebaut, navodi generalni direktor Atlantic Štarka Marko Njavro, potvrđuje usmjerenje na daljnji razvoj Atlanticovih glavnih brendova u ključnim kategorijama. Priprema je to po svemu sudeći za nove iskorake, jer očito dolaze nove generacije potrošača koji traže inovacije, a Atlantic to brzo prepoznaje, za što je primjer zadnji iskorak koji su proljetos učinili s lansiranjem novog brenda razvijenog u Atlantic Grupi – visokokvalitetne mliječne čokolade Jimmy Fantastic koju proizvodi Atlantic Štark.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu