Sa zagrebačkog Glavnog kolodvora danas je na prvu redovitu vožnju krenuo prototip dizelsko-električnog motornog vlaka, koji će i ubuduće voziti na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Kotoriba.
TŽV Gredelj je u suradnji s Končar Električnim vozilima razvio i sagradio prototip dizelsko-električnog motornog vlaka za regionalni prijevoz. Vlak je predviđen za putovanja prosječne duljine 150 kilometara, s čestim zaustavljanjima, maksimalna brzina mu je 140 kilometara na sat, ima 209 sjedećih mjesta, a ukupni kapacitet je 410 osoba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…kako bi reka “vaša svitlost”-.udega li naroda .ude li države sve to triba polit uljem i užgat ( jel mislija na nešto konkrektno il općenito ne znam al nije bitno poruka je tu )…
… nije to apsurd to je .lupost,neznanje … ako se škoti poznaju po škrtosti, talijani ka .avodnici ,hrvate su ozbiljni kandidati za .lupake…
Treba konkurenciju uništiti čim prije, zar ne?
U svijetu postoji svega par proizvođača vlakova, Siemens, Bombardier… 5 -6 ukupno. Negdje sam pročitao ds čak ni Rusi ne proizvode vlakove.
10 god. smo mogli financirati brodogradnju i podizvođače u njima, ulupali milijarde među ostalih i mojih kuna, a sad dok treba Gredelju pomoći koji ima pravi proizvod onda rep među noge pred NJIMA. Sramota.
Čak su i amerikanci koji se diče liberalnim kapitalizmom pomogli GM, Banke i sl.
Daj Čačiću imaj malo mozga, ne moramo baš uvjek plesati kak ONI sviraju….
Hvala!
Apsurdan (besmislen) je naslov ovog članka, a ne proizvodnja u stečaju.
Uključite se u raspravu