Analiza za gašenje Montenegro Airlinesa (MA), kojom bi se utvrdila opravdanost tog poteza, nije postojala, piše Pobjeda pozivajući se na izvore iz bivše vlade Zdravka Krivokapića, izvijestio je portal cdm.me. Flota nekadašnjeg nacionalnog avioprevoznika prizemljena je 26. prosinca 2020., što je bila jedna od prvih krupnih odluka Krivokapićeve vlade. Tadašnji ministar kapitalnih investicija Mladen Bojanić tvrdio je da se MA mora ugasiti, jer ne mogu na zakonit način pomoći opstanak zadužene kompanije. Ali analizu o likvidaciji javnosti nikad nije predstavio, a Pobjedin izvor tvrdi da za nju i nije bilo vremena.
“Čelništvo MA tražilo je 7 milijuna eura kako bi zatvorili financijske obaveze do 1. siječnja, dok im je do kraja siječnja 2020. trebalo više od 15 milijuna samo za plaće, zakup aviona i ostale redovne obaveze. Prijetila je zapljena aviona na europskim aerodromima zbog neplaćanja obaveza. Kako nas je prethodno Agencija za zaštitu konkurencije obavijestila da se MA ne može dati novac, jer bi državna pomoć bila nezakonita, nismo imali kud”, kažu izvori Pobjede iz tadašnje vlade.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu