Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Crnoj Gori trebaju kvalitetniji turistički sadržaji’

Autor: Poslovni dnevnik
21. svibanj 2024. u 07:06
Podijeli članak —
Foto: SHUTTERSTOCK

Nedostatak radne snage ostaje jedan od gorućih problema.

Hoće li ova sezona ispuniti očekivanja, aktualno je pitanje uoči početka, a iz resornog ministarstva kažu da je ovogodišnja predsezona, prema podacima Nacionalne turističke organizacije Crne Gore od 9. svibnja, ohrabrujuća.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

S tim u vezi stručnjak za turizam prof. dr. Ivo Županović je za TV Budva rekao da još nema službenih podataka o privatnom smještaju, te da je nezahvalno komentirati uspješnost sezone u ovom trenutku, s obzirom na to da 80% sezone zauzima razdoblje između lipnja i rujna.

Hoće li ova sezona ispuniti očekivanja, aktualno je pitanje uoči početka, a iz resornog ministarstva kažu da je ovogodišnja predsezona, prema podacima Nacionalne turističke organizacije Crne Gore od 9. svibnja, ohrabrujuća.

S tim u vezi stručnjak za turizam prof. dr. Ivo Županović je za TV Budva rekao da još nema službenih podataka o privatnom smještaju, te da je nezahvalno komentirati uspješnost sezone u ovom trenutku, s obzirom na to da 80% sezone zauzima razdoblje između lipnja i rujna.

Također, u smislu promocije turističkih potencijala Crne Gore, prof. Županović ističe potrebu za specifičnijim pristupom. Naime, navodeći primjer Hrvatske, gdje je ruralni turizam uspješno integriran u ponudu, ističe da bi Crna Gora trebala koristiti svoje resurse na sličan način. “To je izuzetno razrađeno u susjednoj Hrvatskoj, gdje su uz pomoć države rustikalni objekti pretvoreni u vinarije, što svakako mislim da mogu Budva, Kotor i Herceg Novi.

“Unaprjeđenje našeg sadržaja u turizmu nije komplicirano, potreban je samo koordiniran timski rad koji bi dao rezultate”, objašnjava Županović. Što se tiče tržišta prioritetnih destinacija, ističe da su se zbog geopolitičkih promjena nametnula neka nova tržišta, te da Crna Gora ima dobru turističku strategiju, ali da se ona ne provodi u praksi.

Što se tiče cijena, ističe kako one moraju biti usklađene s kvalitetom usluge, te naglašava potrebu jasne politike cijena kako bi se osigurala dugoročna održivost turizma. Konačno, nedostatak radne snage ostaje jedan od gorućih problema.

U tom kontekstu Županović kao moguće rješenje ovog problema predlaže uvođenje instituta stalnog sezonskog radnika, kako bi se osigurala stabilnost i radnicima i poslodavcima.

Autor: Poslovni dnevnik
21. svibanj 2024. u 07:06
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close