Komentirajući dolazak njemačkog diskontera Lidl na tržišta regije, urednik specijaliziranog portala Retail Serbia Žarko Grozdanić kazao je kako ne očekuje brzo otvaranje. Lidl je nedavno završio svoj prvi objekt u Bosni i Hercegovini. Bit će to testna grana, kao što je bio pogon u Smederevu.
Spori dolazak
Osposobljavat će buduće radnike u maloprodaji, ali i raditi na pozicioniranju proizvoda. No, sigurno je da građani u BiH još najmanje dvije do tri godine neće imati priliku kupovati u Lidlovim trgovinama – kazao je. Ulazak na crnogorsko tržište vrlo je skup, a osim toga, s vrlo malim brojem stanovnika i skromnim standardom, nije zanimljiv velikim zapadnim trgovcima, smatra Grozdanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu