ZAGREB – Zagrebačka pivovara (ZAPI) ostvarila je u prvih šest mjeseci ove godine neto dobit u iznosu od 51,1 milijun kuna, a njeno smanjenje u odnosu na 88,12 milijuna kuna dobiti iz istog razdoblja lani objašnjava se, među ostalim, rezerviranjem 13,7 milijuna kuna za troškove restrukturiranja, ali i primjenom Zakona o zbrinjavanju ambalažnog otpada. Isključe li se iz poslovnih rezultata ti učinci, profitabilnost Zagrebačke pivovare manja je za četiri posto, što je u skladu s padom prodaje u prvoj polovici ove godine, navodi se u financijskom izvješću, koje prenosi Zagrebačka burza.Prihodi od prodaje Zagrebačke pivovare iz prvih šest mjeseci ove godine smanjeni su u odnosu na isto razdoblje lani za 4,5 posto, na 361,2 milijuna kuna zbog pada prihoda od prodaje na domaćem tržištu za gotovo 6 posto, na 351,8 milijuna kuna. Prihodi od prodaje u inozemstvu, koji čine manji dio ukupnih prihoda od prodaje, bilježe pak rast veći od 80 posto, na 9,4 milijuna kuna. Uz smanjenje financijskih prihoda, te povećanje izvanrednih prihoda, ukupni prihodi Zagrebačke pivovare bilježe pad od 4,6 posto, na 369 milijuna kuna.Ukupni su rashodi porasli 9,3 posto, na 304,3 milijuna kuna, a rast se bilježi kod svih vrsta operativnih troškova, dok su financijski rashodi, koji čine manji dio ukupnih, smanjeni sa 4,5 milijuna kuna na 1,6 milijuna kuna, što je posljedica tečajnih razlika.
(H)
Neto dobit je 51, a prošle godine iznosila je 88 milijuna kuna
ZAGREB – Zagrebačka pivovara (ZAPI) ostvarila je u prvih šest mjeseci ove godine neto dobit u iznosu od 51,1 milijun kuna, a njeno smanjenje u odnosu na 88,12 milijuna kuna dobiti iz istog razdoblja lani objašnjava se, među ostalim, rezerviranjem 13,7 milijuna kuna za troškove restrukturiranja, ali i primjenom Zakona o zbrinjavanju ambalažnog otpada. Isključe li se iz poslovnih rezultata ti učinci, profitabilnost Zagrebačke pivovare manja je za četiri posto, što je u skladu s padom prodaje u prvoj polovici ove godine, navodi se u financijskom izvješću, koje prenosi Zagrebačka burza.Prihodi od prodaje Zagrebačke pivovare iz prvih šest mjeseci ove godine smanjeni su u odnosu na isto razdoblje lani za 4,5 posto, na 361,2 milijuna kuna zbog pada prihoda od prodaje na domaćem tržištu za gotovo 6 posto, na 351,8 milijuna kuna. Prihodi od prodaje u inozemstvu, koji čine manji dio ukupnih prihoda od prodaje, bilježe pak rast veći od 80 posto, na 9,4 milijuna kuna. Uz smanjenje financijskih prihoda, te povećanje izvanrednih prihoda, ukupni prihodi Zagrebačke pivovare bilježe pad od 4,6 posto, na 369 milijuna kuna.Ukupni su rashodi porasli 9,3 posto, na 304,3 milijuna kuna, a rast se bilježi kod svih vrsta operativnih troškova, dok su financijski rashodi, koji čine manji dio ukupnih, smanjeni sa 4,5 milijuna kuna na 1,6 milijuna kuna, što je posljedica tečajnih razlika.
(H)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu