Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vivendi: Udjeli u Universalu i NBC-u

Autor: Filip Novokmet
03. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Vivendi Universal SA pristao je platiti 1,15 milijardi dolara kompaniji Matsushita Electric Industrial Co. za njezin manjinski udio u Universal Music Groupu i NBC Universalu. Vivendi će od Matsushite kupiti 7,66-postotni udio u dionicama Universal Music Groupa i 20 postotni udio NBC Universala, izjavili su jučer iz Vivendijevog sjedišta u Parizu. Dodali su kako će navedeni posao, poslije troškova preuzimanja, povećati neto dobit kompanije za najmanje 30 milijuna dolara u 2006. Odkada je Jean-Rene Fourtou na čelu uprave kompanije, Vivendi je prodao 22 milijarde eura vrijednu imovinu kompanije kako bi srezao troškove te povratio profitabilno poslovanje. Poslovna politika se sve više fokusira na glazbenu industriju, mobilnu telefoniju i tržište video igara. Kompanijina glazbena jedinica trenutno drži 25,5 posto svjetskog glazbenog tržišta, sa svjetski poznatim umjetnicima poput Black Eyed Peasa, Eminema i Pussycat Dollsa. Vivendi će također steći puno vlasništvo nad Universal Interactivom, proizvođačem video igara, iz čije “radionice” je izašla poznata online igra World of Warcraft. Za Matsushitu, najvećeg svjetskog proizvođača elektroničkih potrošačkih proizvoda, najpoznatijeg po brandu Panasonic, navedena transkacija završava suradnju s Universalom, koja traje sve od sredine 1990-ih. U NBC Universalu, Vivendi je sada drugi najveći dioničar poslije General Electricsa, koji ima 80 posto vlasništva. Najpoznatiji proizvodi kompanije su serije “Zakon i red”, “Will i Grace”, te nekadašnja megauspješnica “Poroci Miamija”. Dionice Vivendija su jučer u Parizu pale za 17 centi, odnosno 0,6 posto.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Vivendi Universal SA pristao je platiti 1,15 milijardi dolara kompaniji Matsushita Electric Industrial Co. za njezin manjinski udio u Universal Music Groupu i NBC Universalu. Vivendi će od Matsushite kupiti 7,66-postotni udio u dionicama Universal Music Groupa i 20 postotni udio NBC Universala, izjavili su jučer iz Vivendijevog sjedišta u Parizu. Dodali su kako će navedeni posao, poslije troškova preuzimanja, povećati neto dobit kompanije za najmanje 30 milijuna dolara u 2006. Odkada je Jean-Rene Fourtou na čelu uprave kompanije, Vivendi je prodao 22 milijarde eura vrijednu imovinu kompanije kako bi srezao troškove te povratio profitabilno poslovanje. Poslovna politika se sve više fokusira na glazbenu industriju, mobilnu telefoniju i tržište video igara. Kompanijina glazbena jedinica trenutno drži 25,5 posto svjetskog glazbenog tržišta, sa svjetski poznatim umjetnicima poput Black Eyed Peasa, Eminema i Pussycat Dollsa. Vivendi će također steći puno vlasništvo nad Universal Interactivom, proizvođačem video igara, iz čije “radionice” je izašla poznata online igra World of Warcraft. Za Matsushitu, najvećeg svjetskog proizvođača elektroničkih potrošačkih proizvoda, najpoznatijeg po brandu Panasonic, navedena transkacija završava suradnju s Universalom, koja traje sve od sredine 1990-ih. U NBC Universalu, Vivendi je sada drugi najveći dioničar poslije General Electricsa, koji ima 80 posto vlasništva. Najpoznatiji proizvodi kompanije su serije “Zakon i red”, “Will i Grace”, te nekadašnja megauspješnica “Poroci Miamija”. Dionice Vivendija su jučer u Parizu pale za 17 centi, odnosno 0,6 posto.

Autor: Filip Novokmet
03. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close