Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uber i Pinterest idu na NYSE

Autor: Tomislav Pili
24. ožujak 2019. u 22:01
Podijeli članak —
Burze se žestoko bore za privlačenje izdavatelja/REUTERS

Njujorška burza postala je posljednjih godina prvi izbor za tehnološke IPO-e umjesto Nasdaqa.

Pinterest i Uber, dva najznačajnija ovogodišnja uvrštenja na dioničko tržište, izabrala su Njujoršku burzu (NYSE), tvrde upućeni izvori čime je ubilježila još jednu pobjedu nad Nasdaqom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

O Uberovom izboru prvi je izvijestio Bloomberg dok je Wall Street Journal otkrio koju je burzu izabrao Pinterest. 

Pinterest i Uber, dva najznačajnija ovogodišnja uvrštenja na dioničko tržište, izabrala su Njujoršku burzu (NYSE), tvrde upućeni izvori čime je ubilježila još jednu pobjedu nad Nasdaqom.

O Uberovom izboru prvi je izvijestio Bloomberg dok je Wall Street Journal otkrio koju je burzu izabrao Pinterest. 

Ne smije se propustiti
Dvije kompanije i Njujorška burza odbili su komentirati ove medijske napise.

Valja podsjetiti kako je NYSE posljednjih nekoliko godina postao prvi izbor tehnoloških kompanija umjesto Nasdaqa koji je dobio početnu ponudu Facebooka, ali se i "osramotio" izbijanjem velikih tehničkih problema. Poput investicijskih banaka, burze se žestoko bore za privlačenje novih uvrštenja, a prve kontakte s potencijalnim izdavateljima ostvaruju mnogo prije službenih najava IPO-a. Uvrštenje dionica Ubera jedno je od onih IPO-a koji se ne smiju propustiti.

Naime, ta globalna prijevoznička kompanija trenutno vrijedi 76 milijardi dolara, a na burzi traži vrednovanje od 120 milijardi dolara. Međutim, analitičari smatraju kako je realnije vrednovanje od najviše stotinu milijardi dolara. Pinterest koji posjeduje istoimenu društvenu mrežu za pregledavanje fotografija u posljednjoj rundi dokapitalizacije 2017. vrednovana je na 12 milijardi dolara.  Od osnutka 2008. godine Pinterest snažno rasti, pa je prema posljednjim dostupnim podacima iz lanjskog rujna dogurao do 250 milijuna aktivnih korisnika. 

Nije ostao kratkih rukava 
Reuters je ranije navodio kako Pinterest cilja na prikupljanje oko 1,5 milijardi dolara u IPO-u koje će dogoditi najvjerojatnije do kraja prvog polugodišta. Iako je navodno izgubio u nadmetanju za ove dvije tvrtke, Nasdaq ipak nije ostao kratkih rukava.

Za uvrštenje na toj tehnološkoj burzi odlučio se Uberov konkurent Lyft čija će cijena dionica biti poznata 28. ožujka. Lyft bi u IPO-u mogao biti vrednovan i preko 23 milijarde dolara. Podsjetimo, izlazak na burzu ove kompanije oznmačit će povratak velikih tehnoloških uvrštenja dionica nakon relativno skromnog početka godine.

Autor: Tomislav Pili
24. ožujak 2019. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close