Tele2 na korak do 700 milijuna kuna, A1 Hrvatska rastao 1,4%

Autor: Ana Blašković , 17. srpanj 2019. u 22:00
Predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić kaže da su nastavili sa zapošljavanjima/Jurica Galoić/PIXSELL

Iz A1 ističu da je baza korisnika porasla 6,9 posto što je omogućila kombinacija mobilnih i fiksnih usluga.

A1 Hrvatska u prvih šest mjeseci godine ostvarila je 208,6 milijuna eura ukupnih prihoda, što je rast od 1,4 posto na godišnjoj razini. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 6,8 posto na 66,6 milijuna eura. Iz tvrtke, koja je prije listopada prošle godine poslovala pod imenom Vipnet, prvu polovicu godine ističu po ulaganjima u mrežne tehnologije i frekvencije u iznosu od 46,3 milijuna eura, 27,5 posto nego u istom lanjskom razdoblju.

"Kupnjom dodatnih frekvencija te nadogradnjom na LTE Advanced Pro mrežu s brzinama do 1,35 Gbps dodatno smo unaprijedili uslugu prema korisnicima, a predstavili smo i prvu NB IoT mrežu s nacionalnom pokrivenošću, što će omogućiti poslovnim korisnicima A1 Hrvatska razvoj napredne digitalne telemetrijske usluge", kaže Jiří Dvorjančansky, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.

Kombinacija usluga
Zadovoljan rezultatima, Dvorjančansky poručuje da je ta telekomunikacijska tvrtka "duboko posvećena da vlastitom mrežom nove generacije dovedu super brzi internet u sve dijelove Hrvatske". I konsolidirani rezultati A1 Hrvatska, unutar rezultata matične Telekom Austria grupe, pokazuju i da je lokalna podružnica i u 2019. nastavila sa širenjem mobilnih i fiksnih usluga, a bilježi i rast broja mobilnih pretplatnika za 8 posto te mobilnih broadband usluga za 12,4 posto. 

 

Pavlinić

Rast glavnih pokazatelja ukazuje na nastavak pozitivnog trenda.

Iz A1 ističu da je baza korisnika porasla 6,9 posto što je omogućila kombinacija mobilnih i fiksnih usluga koje bilježe rast u svim segmentima; govorne usluge 7 posto, širokopojasni pristup internetu 4,1 posto, a TV usluge 10 posto. U srijedu je rezultate objavio i Tele2: u drugom tromjesečju ostvaren je ukupni prihod od 360 milijuna kuna, 12,5 posto više nego u istom razdoblju lani. Istodobno je EBITDA, kako ističu bez utjecaja promjena računovodstvenih promjena po MSFI-ju 16, porasla za 66 posto na 81 milijun kuna. EBITDA marža tvrtke iznosi 23 posto, dok je lani dosegnula 15 posto.

Ulaganja u razvoj
Iz Tele2 ističu da su ostvarili rast u svim ključnim segmentima; od prihoda od krajnjih korisnika usluga, veleprodaje, stranaca u mreži, kao i prihoda od opreme, a bilježi i porast broja korisnika za više od 64 tisuće na godišnjoj razini.

Predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić komentirao je da rast svih glavnih financijskih pokazatelja u drugom kvartalu ukazuje na nastavak pozitivnog trenda s početka godine dodavši da je tvrtka nastavila s ulaganjima u razvoj mreže i zapošljavanjima. U prvih šest ovogodišnjih mjeseci ukupni prihodi dosegnuli su 697 milijuna kuna (+9%), dok je EBITDA porasla 65 posto. Kapitalne investicije iznosile su 83 milijuna kuna što predstavlja povećanje od 138 posto u odnosu na one ostvarene u istom lanjsko m razdoblju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close