Atlantic ostvarila dobit od 217,5 milijuna kuna u prvom polugodištu, jedan segment im donosi najveći rast

Autor: Darko Bičak , 31. srpanj 2021. u 09:10
Emil Tedeschi/GORAN STANZL/PIXSELL

Grupa je u prvom polugodištu ostvarila neto dobit od 217,5 milijuna kuna.

Cedevita je i dalje brend koji Atlantic grupi donosi najveći rast, kako u segmentu Pića, tako i među svim poslovnim područjima, proizlazi iz polugodišnjeg financijskog izvješća ove tvrtke.

Grupa je u prvom polugodištu ostvarila neto dobit od 217,5 milijuna kuna, što predstavlja rast od 18% kad se isključe jednokratne stavke, a za gotovo 10% porasli su i prodajni prihodi. Istodobno, prihodi od prodaje ostvareni su u visini od 2,7 milijardi kuna, što u odnosu na isto razdoblje lani rast od 9,7%.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) bila je 387,2 milijuna kuna, što je bez jednokratnih stavki 6,7% više nego lani.

Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarila su strateška poslovna područja Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, s rastom od 16,1%, Donat s rastom od 15,8% te Kava, pojedinačno najveća kategorija s udjelom od 20,5% u ukupnom prihodu i nosećim brendovima Barcaffe i Grand kafa, koja je rasla 10,3%.

Među distribucijskim područjima prednjače Hrvatska s rastom od 10,6% i Srbija s rastom od 9,7%. Iz Atlantica podsjećaju kako je u ožujku započelo ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta i to na području općine Kneginec u okolici Varaždina.

Investicija vrijednosti 50-ak milijuna eura odvijat će se u nekoliko faza, a novi proizvodni pogon prema planu bi trebao biti pušten u rad u roku od 15 mjeseci i biti prva tvornica namaza Argeta u Hrvatskoj.

Realizacijom svih faza projekta planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta, dodaju.

U srpnju su, pak, Atlantic i švicarski Barry Callebaut, globalni proizvođač artikala od čokolade i kakaa, sklopili ugovor o suradnji, koja bi trebala unaprijediti proizvodnju Atlanticova portfelja u asortimanu čokolada.

Komentirajte prvi

New Report

Close