Rekordan interes financijaša za kompanije iz najviše kotacije Zagrebačke burze

Autor: Tomislav Pili , 07. svibanj 2020. u 13:59
Virtualno predstavljanje rezultata jedna je od obveza kompanija iz Vodećeg tržišta/SHUTTERSTOCK

Prezentacija traje oko 45 minuta, a uključuje i dio odgovaranja na pitanja investitorima i analitičarima.

Nakon prvog virtualnog predstavljanja poslovnih rezultata u listopadu prošle godine kojem je nazočilo 30-ak financijaša, Zagrebačka burza održala je u srijedu prvi ovogodišnji investicijski webcast za izdavatelje iz Vodećeg tržišta.

Kako su priopćili sa ZSE-a prvi ovakav webcast održan je prošle godine s ciljem otvaranja novog komunikacijskog kanala između ulagatelja i izdavatelja te predstavljanja kompanija iz Vodećeg tržišta, najzahtjevnijeg tržišnog segmenta, širem investicijskom krugu.

Podsjetimo, kompanije uvrštene u tom najvišem segmentu tržišta imaju posebne obveze što se tiče transparentnosti prema investitorima, a jedna od njih je godišnje predstavljanje poslovnih rezultata zainteresiranim investitorima i analitičarima.

60

analitičara i investitora iz Hrvatske, Slovenije, Estonije, Turske i Češke prisustvovalo je webcastu ZSE-a

Prezentacija traje oko 45 minuta, a uključuje i dio odgovaranja na pitanja investitorima i analitičarima. “Ulagateljima su se predstavili AD Plastik, Arena Hospitality Group, Atlantic Grupa, Podravka i Valamar Riviera., a webcastu je prisustvovalo rekordnih 60-ak investitora i analitičara iz Hrvatske i svijeta”, stoji u objavi Zagrebačke burze.

Inozemni analitičari i investitori došli su iz Slovenije, Turske, Estonije i Češke. “Zagrebačka burza nastavit će s aktivnostima kojima je cilj predstavljanje uvrštenih društava, promoviranje najviših standarda transparentnosti, kao i uspostavljanje otvorenog dijaloga između društava te postojećih i potencijalnih ulagatelja”, stoji u priopćenju.

Komentirajte prvi

New Report

Close