Na web platformi Funderbeam, za ulaganja u startupe, kampanja za prikupljanje kapitala za novu verziju softvera MobilityONE, koji je osmislio zagrebački startup Make IT Easy, premašila je u petak ciljani iznos od 200.000 eura, a u nedjelju oko 15 sati dosegnuto je 227.000 eura ili 113% od praga.
Minimalni ulagački iznos za ulaganje je 200 eura. Kampanja traje još danas i sutra i sva je prilika da će dalje rasti svota koju će Make IT Easy usmjeriti u razvoj cloud programa namijenjenog upravljanju voznim parkom, a s ciljem njegove ekspanzije na svjetska tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu