Dominacija kineskog e-trgovca Alibabe nastavlja se i nakon izlistavanja na burzi.
Kompanija je u utorak objavila da je samo do 13.30 sati ostvarila promet od gotovo šest milijardi dolara tijekom kineske verzije Valentinova, poznatije kao Dan samaca. Opskurni, neformalni praznik koji su izmislili tamošnji studenti tijekom 90-ih godina uzima se kao početak sezone rasprodaja u Kini, a Alibaba je već do 13.30 sati srušio prošlogodišnji promet ubilježivši 165 milijuna narudžbi. Prema mišljenju tamošnjih analitičara, 11. studeni označio je prekretnicu za Alibabu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu