Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvih devet mjeseci iznosili su 3,24 milijarde kuna. Time je u odnosu na isto lanjsko razdoblje ostvaren rast od 160,2 mil. kuna (+5,2%), od čega je 138,1 milijun kuna ostvarano kroz rast prodaje vlastitih brendova. To se navodi u izvješću kompanije objavljenom u srijedu preko Zagrebačke burze, kojim se pokazaje i da vlastiti brendovi generiraju 86% rasta Podravkinih prihoda od prodaje. Istodobno, neto dobit je porasla za 8,3 mil. kn (+4,5%), na 194,3 mil. kuna.
Cijena dionice u promatranom razdoblju porasla je za 101 kuna u odnosu na kraj 2018. – s 375 na 476 kuna, što je rast od 27%. Na rast prihoda ponajviše je utjecalo povećanje prodajno-marketinših aktivnosti te potražnje za novolansiranim inoviranim proizvodima, dok je rast prodaje profitabilnijeg vlastitog asortimana, uz istovremenu kontrolu operativnih troškova, rezultirao s rastom profitabilnosti, i to, kažu, na svim razinama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu