Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sveučilištu Chicago 300 mil. dolara

Autor: Poslovni.hr
09. studeni 2008. u 20:00
Podijeli članak —

Poslovna škola Sveučilišta Chicago objavila je u četvrtak da je primila dar od 300 milijuna dolara od bivšeg studenta. Dar je opisala kao najveći koji je ikada primila bilo koja poslovna škola na svijetu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Donator, David G. Booth, osnivač i glavni izvršni direktor Dimensional Fund Advisorsa, smatra poslovnu školu u kojoj je magistrirao 1971. zaslužnom za uspjeh kompanije. “Ovo je njihov povrat na investiciju”, rekao je Booth. Investicijska filozofija Boothove kompanije temelji se na hipotezi efikasnog tržišta, teoriji koju je velikim dijelom razvio jedan od njegovih profesora iz poslovne škole Eugene F. Fama. Teorija pretpostavlja da na cijene na tržištu utječu sve dostupne informacije, pa je za investitore besmisleno pokušati pobijediti tržište. Umjesto toga, Boothova kompanija daje savjete za investicije na temelju kalkulacija rizika koristeći teoriju koju je također razvio profesor Fama, u suradnji s nekadašnjim profesorom Chicaške poslovne škole Kennethom R. Frenchom. Oba profesora i nekoliko drugih akademika koji predaju ili su predavali na Sveučilištu Chicago ili ga, pak, pohađali pomažu voditi i savjetovati Boothovu kompaniju. Profesor Fama tvrdi da je ostao bez riječi kada mu je Booth rekao za ovu donaciju, koju su dužnosnici Sveučilišta opisali kao kombinaciju plaćanja unaprijed, kamata od vrijednosnica i prihoda koji će konstantno stizati. Poslovna škola će biti preimenovana u Boothovu poslovnu školu.

Poslovna škola Sveučilišta Chicago objavila je u četvrtak da je primila dar od 300 milijuna dolara od bivšeg studenta. Dar je opisala kao najveći koji je ikada primila bilo koja poslovna škola na svijetu.

Donator, David G. Booth, osnivač i glavni izvršni direktor Dimensional Fund Advisorsa, smatra poslovnu školu u kojoj je magistrirao 1971. zaslužnom za uspjeh kompanije. “Ovo je njihov povrat na investiciju”, rekao je Booth. Investicijska filozofija Boothove kompanije temelji se na hipotezi efikasnog tržišta, teoriji koju je velikim dijelom razvio jedan od njegovih profesora iz poslovne škole Eugene F. Fama. Teorija pretpostavlja da na cijene na tržištu utječu sve dostupne informacije, pa je za investitore besmisleno pokušati pobijediti tržište. Umjesto toga, Boothova kompanija daje savjete za investicije na temelju kalkulacija rizika koristeći teoriju koju je također razvio profesor Fama, u suradnji s nekadašnjim profesorom Chicaške poslovne škole Kennethom R. Frenchom. Oba profesora i nekoliko drugih akademika koji predaju ili su predavali na Sveučilištu Chicago ili ga, pak, pohađali pomažu voditi i savjetovati Boothovu kompaniju. Profesor Fama tvrdi da je ostao bez riječi kada mu je Booth rekao za ovu donaciju, koju su dužnosnici Sveučilišta opisali kao kombinaciju plaćanja unaprijed, kamata od vrijednosnica i prihoda koji će konstantno stizati. Poslovna škola će biti preimenovana u Boothovu poslovnu školu.

Autor: Poslovni.hr
09. studeni 2008. u 20:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close